479 Reacties

2 dagen geleden

Reactie op Vlinder22-02

Hey! Ik had ook ineens twijfels over de naam vandaag! Grappig dat meer mens ...
Ik twijfelde vandaag weer of ik toch niet een 2e naam erbij wil 🤣

één dag geleden

Flink aan het nachtbraken weer 😓 de afgelopen weken was m’n slaap eindelijk weer wat beter, maar dat lijkt nu weer helemaal voorbij. 2e nacht op rij al vanaf half 3 wakker weer. Ook een veel actievere baby in mijn buik (vooral ‘s nachts) 😅

één dag geleden

Ik heb moeite met mijn balans! Ik waggel al een tijdje, maar de laatste dagen lijk ik soms "om te vallen". 😅 Moest me al een paar keer vastgrijpen. Ik ben niet duizelig.

één dag geleden

Reactie op DebCk90

Flink aan het nachtbraken weer 😓 de afgelopen weken was m’n slaap eindelij ...
Oh wat naar ik slaap denk nu al weeeken niet goed 😂 en sinds een week rusteloze benen dus ookal heb ik de kussen er tussen toch pijn en idd heel bewegenlijke baby ‘s nachts, wat ik ook vooral heb is die zuur en dan dat er wat na boven komt 🤷🏼‍♀️ ik hoop dat je snel weer beter bent en t weer weg valt met de laatste lootjes

één dag geleden

Reactie op stelk

Ik heb moeite met mijn balans! Ik waggel al een tijdje, maar de laatste dag ...
Hier heb ik dus ook last van 😂

één dag geleden

Reactie op MamaVanTweeBoys1998

Oh wat naar ik slaap denk nu al weeeken niet goed 😂 en sinds een week rust ...
Ohh ook zo vervelend! Die laatste loodjes zijn echt het zwaarst hè… jij ook veel sterkte 🤗

één dag geleden

Ben al 1,5 week heel erg verkouden, kindje is nog niet ingedaald dus snurk mezelf wakker (ja, i know heel charmant 🤣), ben heel moe en heb weer last van kuitkramp.

één dag geleden

Grieperig 🥲 wat misselijk en hoofdpijn, wel laagdrempelig allemaal maar gewoon niet fit

één dag geleden

Bij elk krampje denk ik.. zou dit het zijn!? 🫢

18 uur geleden

Sinds anderhalve week last van zwangerschapsjeuk. Waarschijnlijk is het PUPPP. Ik wordt er helemaal gek van. Blijf van alles smeren om te verlichten, maar het zijn tijdelijke oplossingen. Even doorbijten en dan hopelijk ben ik er na de bevalling vanaf. Anderen die ook last hebben van jeuk?

12 uur geleden

Reactie op seldaax

Sinds anderhalve week last van zwangerschapsjeuk. Waarschijnlijk is het PUP ...
Heel herkenbaar. Ik heb zwangerschapscholestase en heb hier medicatie voor gekregen.

8 uur geleden

Reactie op Marnet2013

Heel herkenbaar. Ik heb zwangerschapscholestase en heb hier medicatie voor ...
Heb je daar ook huiduitslag bij? Rode bultjes enz. Mijn buik zit namelijk helemaal onder 😭. De verloskundige zei tegen mij dat zolang de jeuk niet in je voetzolen en handpalmen zit, het waarschijnlijk PUPPP is (soort zwangerschapsjeuk met uitslag). Misschien volgende week toch maar even bellen om uit te sluiten dat het geen zwangerschapscholestase is..

8 uur geleden

Reactie op seldaax

Heb je daar ook huiduitslag bij? Rode bultjes enz. Mijn buik zit namelijk h ...
Ja ik had daar ook hele erge uitslag bij heb toen mentholzalf gekregen en dat helpt heel erg. Heb op dit moment geen uitslag gelukkig meer

6 uur geleden

Reactie op seldaax

Sinds anderhalve week last van zwangerschapsjeuk. Waarschijnlijk is het PUP ...
Ja hier!! Met name mn bovenbenen oo en als je eenmaal gaat krabben, blijf je bezig🥴 ook gepaard met huiduitslag en bultjes, maar alleen als ik krab. Mijn huisarts zei idd dat het een milde vorm van PUPPP is! Laten we het maar bij het lijstje met de laatste loodjes plaatsen 📝

31 minuten geleden

Reactie op mm2511

Ben al 1,5 week heel erg verkouden, kindje is nog niet ingedaald dus snurk ...
Magnesium slikken! Ik had het ook maar dan in mn teen 🤣 het is nu weg!