433 Reacties
2 maanden geleden
Nu 23 weken zwanger en na een lange dag last van zeurende rugpijn. Meer die dit herkennen?
2 maanden geleden
Reactie op Anoniem1999!
Nu 23 weken zwanger en na een lange dag last van zeurende rugpijn. Meer die ...
Jaa ik heb dit ook. Loop nu twee weken bij de bekkenfysio en ze heeft mij veel tips gegeven waardoor het al stuk beter ga. ☺️ Ook heb ik al een paar oefeningen voor ik weer veel last heb
2 maanden geleden
Reactie op Anoniem1999!
Nu 23 weken zwanger en na een lange dag last van zeurende rugpijn. Meer die ...
Ik heb dit ook al een paar weken, maar niet alleen na een drukke dag. Ben begonnen bij een Bekkenfysio en met zwangerschapszwemmen en -yoga. Ik heb t idee dat ik daar wel wat aan heb.
2 maanden geleden
Ik ben heel erg benauwd. Ik hoor van iedereen dat normaal is, maar het voelt niet normaal. Ik heb 3 weken geleden Corona gehad en daarna leef ik in een nachtmerrie. In het begint lukt het te slapen als ik meerdere kussens gebruiken, maar nu zelfs als ik zit heb ik last van kort ademhalen. Vorige week vrijdag heb ik zo ernstig gehad dat ik bij de spoedeisende hulp moest bellen. Ik denk dat ik waarschijnlijk aan hyperventileren was, maar op dat moment leek het alsof ik op enkel moment flauw ging vallen. Ik kreeg puffen van de arts. Maar verder konden ze niets raar vinden. Niemand weet of ik last van long COVID heb of last van zwangerschap of beide. Mijn baby is extra druk in mijn buik, wat iedereen zegt dat een goed teken is, maar dat doet me steeds zeer (zo hoort het niet te zijn toch?!). Ik ben maar 26 weken zwanger en moet nog heel wat. Heeft iemand ook COVID tijdens zwangerschap gehad? Heeft iemand een goede tip zodat ik misschien kan slapen? Ben ik gek of moet ik toch aan mijn verloskundige vragen of ik naar de gynaecoloog mag om te kijken of iets mis mijn dochter is?
2 maanden geleden
Bij mij begint de misselijkheid,stijfheid in het lichaam (spierpijn) en obstipatie ook weer terug te komen niet grappig hebben jullie hier ook nog steeds last van ?
2 maanden geleden
Hoi mama’s, iemand die ervaring heeft met lastige pijn rond de rechter ribben? Mijn bloeddruk is niet te hoog dus het lijkt geen pre-eclampsie etc, maar ik vind het wel naar. Vooral het zitten doet pijn (op werk, aan de eettafel). Languit liggen helpt met verlichten, vooral na het eten. Ben nu 27 weken en lijkt me sterk dat het al de baby is die bovenaan duwt?
2 maanden geleden
Reactie op AlineBS
Ik ben heel erg benauwd. Ik hoor van iedereen dat normaal is, maar het voel ...
Hi! Hier ook positief op COVID op 20 juli. Begin nu eindelijk te herstellen, maar ook 4 weken op de bank gezeten en niets gedaan. Vooral hoesten en veel slijm in mijn longen. Nu weer aan het werk maar moet wel rustig aan doen. Een paar keer bij de verloskundige en de huisarts geweest. Waar de controles goed waren. Advies: rust rust rust en uitzieken. Slapen heb ik ook 5 weken ongeveer zittend gedaan. Ik herken de benauwdheid wel minder. Wat zegt je verloskundige?
2 maanden geleden
Reactie op Marnet2013
Bij mij begint de misselijkheid,stijfheid in het lichaam (spierpijn) en obs ...
Ja omg precies hetzelfde.. ik kan wel janken. 😭 ben bijna 27 weken nu.
2 maanden geleden
Zijn er hier meer mensen die last hebben van ‘gewone buikpijn’ het betreft dan echt de hele buik. Dus geen specifieke plaats of plek.
( het zijn geen harde buiken want die heb ik ook tussendoor en die voelen heel anders)
Ook gebruik ik utrogestan, wellicht kan dat het veroorzaken?
2 maanden geleden
Reactie op NinaSanders1
Zijn er hier meer mensen die last hebben van ‘gewone buikpijn’ het betreft ...
Ja ik ken het wat je bedoeld. Ik gebruik ook utrogestan. Heb je ook wel is pijn rondom het schaambot ?
2 maanden geleden
Reactie op Marnet2013
Ja ik ken het wat je bedoeld. Ik gebruik ook utrogestan. Heb je ook wel is ...
O ja zeker! En dat is ook nieuw voor mij dat heb ik bij mijn vorige zwangerschap totaal niet gehad maar toen gebruikte ik ook geen utrogestan.
Heb jij ook de vaginale capsules?
2 maanden geleden
Reactie op NinaSanders1
O ja zeker! En dat is ook nieuw voor mij dat heb ik bij mijn vorige zwanger ...
Ik ken het wel van mijn vorige zwangerschap maar dan wel wat later in de zwangerschap. Ik ga er van uit dat het met de banden te maken heeft maar als ik het niet vertrouw meer dan ga ik wel even bellen. Heb nu ook soms het gevoel dat mijn vagina wat samen trekt en dat is wel nieuw voor me.
Ja heb ook de vaginald capsules . Heb je ook zoveel afscheiding?