462 Reacties

茅茅n maand geleden

Heel veel willen eten 馃槤馃

茅茅n maand geleden

Ben momenteel aan het werk, maar ik heb plotseling buikpijn onderin mijn buik. Het is net als menstruatiekramp. 馃槵 Hopelijk trek het snel weg want dit is echt niet fijn. Morgen 26 weekjes.

茅茅n maand geleden

Zijn er meer dames die al tijden geen zin hebben in avondeten? Ik walg vaak echt van de geur. En ik kan ook maar een paar hapjes op en dan zit ik propvol. Ook een lunch trekt me trouwens niet meer. Alleen chocola en koek daar heb ik nog wel zin in, en chips haha!

茅茅n maand geleden

Reactie op Tess1982

Zijn er meer dames die al tijden geen zin hebben in avondeten? Ik walg vaak ...
Ja ik ook! Het staat me zo tegen en geen idee waarom. Wil alleen maar zoetigheid hahaha

茅茅n maand geleden

Reactie op kellysmitt

Hier 29 weken zwanger en nu last van misselijkheid, maag zuur, ontzettende ...
Nou ik ben nu 25+2 maar ervaar precies hetzelfde. Sinds deze week ineens vaak buikpijn/harde buiken. Misselijk en enorm moe gedurende de dag 馃檭

茅茅n maand geleden

Ik kwam van de week deze lijst tegen en ik heb echt bijna alles 馃槀 https://www.vkutrechtoost.nl/zwanger/zwangerschapsklachten/#:~:text=Veel%20zwangere%20vrouwen%20hebben%20last,waardoor%20die%20harder%20moet%20pompen

茅茅n maand geleden

Hebben er meer ook juist een rustige baby? Ik weet niet of het is omdat ik plus size ben, opzich kan ik haar goed voelen en ze kan ook best harde schoppen geven van tijd tot tijd en zie ook gewoon mijn buik bewegen, maar over het algemeen is ze best rustig en dan ben ik soms ongerust daardoor. Sommige dagen laat ze zich wat beter kenbaar maken maar andere vraag ik mij soms af of ik haar wel genoeg heb gevoelt. Maar lees hier eigenlijk weinig over. Heb der net maar even wakker gemaakt ter geruststelling 馃ぃ

茅茅n maand geleden

Reactie op xmisuzu

Hebben er meer ook juist een rustige baby? Ik weet niet of het is omdat ik ...
Hier echt de ene dag heel druk en voel ik de baby heel de dag, de andere dag is het half 1 en denk ik, ik heb dr nog niet gevoeld vandaag dus dan maak ik dr wakker of ga op mn linkerzij liggen 馃槄 hier dus echt vaak om en om

茅茅n maand geleden

Reactie op xmisuzu

Hebben er meer ook juist een rustige baby? Ik weet niet of het is omdat ik ...
Hoe vaak voel je haar dan op dagen dat je je afvraagt of het genoeg is? En hoe ver ben je?

茅茅n maand geleden

Nu 26+2 en de tijd vliegt echt voorbij, die moeheid die alleen in het eerste trimester aanwezig zou moeten zijn, is er nog steeds 馃槾. Lijkt wel of het met de week erger word juist

茅茅n maand geleden

Reactie op Saarrr93

Hoe vaak voel je haar dan op dagen dat je je afvraagt of het genoeg is? En ...
Ik ben nu 26w en 4 dagen. Ik voel haar vaak wel meerdere keren per dag, alleen soms zit er echt wel een aantal uur tussen. Soms denk ik dan van hmm heb ik haar wel gevoeld deze ochtend. Ik voel haar sws als ik wakker wordt smorgens en als ik ga slapen 鈥榮 avonds. Eerst voelde ik haar rond elke maaltijd, maar nu is dat bijv niet en dan twijfel ik dus of ik haar genoeg voel. Misschien moet ik het opschrijven dat dat meer inzicht geeft ofzo. Maar bijv op drukkere dagen voel ik haar bijna elke 2 uur wel. Vorige keer tijdens de zwangerschaps cursus voelde ik haar heel de avond 馃ぃ ik hoop dan altijd nou als zo altijd blijft ben ik gerust gesteld maar dan de dag erna is ze weer stuk rustiger 馃ぃ

茅茅n maand geleden

Reactie op xmisuzu

Ik ben nu 26w en 4 dagen. Ik voel haar vaak wel meerdere keren per dag, all ...
Weet je hoe ze in je buik ligt? Bijv dieper in je rug I.p.v. naar voren? Heb je bijv. De placenta aan de voorkant liggen? Dat kunnen ook redenen zijn om minder te voelen 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op xmisuzu

Ik ben nu 26w en 4 dagen. Ik voel haar vaak wel meerdere keren per dag, all ...
Meerdere keren per dag klinkt helemaal prima. Ze moet ook slapen h猫 馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op DebCk90

Weet je hoe ze in je buik ligt? Bijv dieper in je rug I.p.v. naar voren? He ...
Ze lag altijd aan mijn linker kant en dan der hoofd beneden en der billen volgens mij in mijn heup en der voeten in het midden. Maar laatste tijd draait ze volgens mij beetje want soms voel ik haar links en rechts tegelijk. Mijn placenta ligt achteren en dan beetje bij links doorgegroeid. Maar ik weet verder niet hoe diep ze ligt oid. Soms hoop ik maar dat ze mijn placenta schopt en ik het niet voel ofzo 馃ぃ

茅茅n maand geleden

Reactie op xmisuzu

Ze lag altijd aan mijn linker kant en dan der hoofd beneden en der billen v ...
Ik bedoel ze lag altijd rechts *

茅茅n maand geleden

Reactie op anneh14

Hi! Hier ook positief op COVID op 20 juli. Begin nu eindelijk te herstellen ...
Hoi, bedankt voor je reactie. De verloskundige zei dat de benauwdheid niet per se door corona komt, maar waarschijnlijk door de zwangerschap zelfs. Nu, bijna twee maanden na corona, heb ik nog steeds een beetje moeite met ademhalen, maar ik ben niet meer zo benauwd als ik was. Ik ben helaas nog steeds ontzettend moe, omdat ik heel slecht slaap, vooral door de bandenpijn, en mijn heupen doen erg zeer als ik ga liggen. Helaas zijn niet alle zwangerschappen makkelijk, h猫. Ik denk dat ik een van de pechvogels ben.

茅茅n maand geleden

Ik word echt niet goed van de maagzuur 馃槶 na elke maaltijd is het raak en word er ook geregeld 鈥榮 nachts wakker van. Zo klaar mee.

茅茅n maand geleden

Nog meer dames die soms een hele erge druk onderin voelen? Echt heel laag in je onderbuik alsof er een steen op drukt. Ben nu 26+3 zou het kunnen dat de baby dan gewoon heel laag zit ?

茅茅n maand geleden

Reactie op michelledd

Nog meer dames die soms een hele erge druk onderin voelen? Echt heel laag i ...
Heb ik ook. Bij mij is het een harde buik, gevoelige baarmoeder met name heb ik het als het kindje draait of heel erg actief is

茅茅n maand geleden

Reactie op michelledd

Nog meer dames die soms een hele erge druk onderin voelen? Echt heel laag i ...
Heel herkenbaar