465 Reacties

één maand geleden

Reactie op Sunny1104

Zijn er vrouwen die dit herkennen? Ik heb al een week (nu 27wkn) een prikk ...
Ik heb alleen een drukkend gevoel alsof je blaas heel vol is terwijl dat niet is, maar ik denk dat ze dan gewoon tegen mijn blaas duwt

één maand geleden

Jullie ook last van maagzuur? 😭

één maand geleden

Reactie op Plofje98

Jullie ook last van maagzuur? 😭
Jaaa

één maand geleden

Reactie op michelledd

Ik denk het wel dat dat zou kunnen, heb je geen blaasontsteking?
Dat is onlangs nog getest, maar wellicht ga ik nog een keer naar de huisarts. De vk gaf aan dat het niet erg is zolang ik niet constant harde buiken heb, ergere krampen krijg of bloedverlies heb.

één maand geleden

Ik ben sinds deze week echt weer next level misselijk. Als ik ‘s nachts wakker word voor de wc ben ik misselijk, als ik ‘s ochtends wakker ben misselijk, na het ontbijt in de auto naar werk misselijk, voor en na het avond eten misselijk eigenlijk zo ongeveer de hele dag en nacht door 😭 nog meer mensen die er weer last van hebben? (28.3 weken)

één maand geleden

Vandaag had ik ineens een klein beetje melk verlies uit een van mijn tepels. 27w5d

één maand geleden

Reactie op muka

Ik ben sinds deze week echt weer next level misselijk. Als ik ‘s nachts wak ...
Ik heb weer vlagen van misselijkheid. Ben nu 27 weken. Ben net 5 weken gestopt met de emesafene. Dus ik vraag me af of het niet door de baby komt die gewoon een karatetrap geeft tegen mijn maag😂

één maand geleden

Een giga hoog libido 😂😭

één maand geleden

Ik ben 30 weken maar ik ontplof al bijna. Kan bijna niet meer lekker zitten. Gevoel dat die kleine er straks aan de bovenkant uit komt 😭

één maand geleden

Ik ben 30 weken maar ik ontplof al bijna. Kan bijna niet meer lekker zitten ...
Haha same here! En zo voelt t eigenlijk al best een hele tijd🫣😅 als ik een paar happen gegeten heb, voelt t ook alsof ik mezelf vol heb gepropt bij een all you can eat😮‍💨

één maand geleden

Ik ben 30 weken maar ik ontplof al bijna. Kan bijna niet meer lekker zitten ...
Ja erg he, heb ik ook last van. Mijn buik voelt zooooo zwaar! Vandaag heeft mijn man mijn buik even opgetild en wat een genot was dat zeg!

één maand geleden

Is jullie baby ook zo druk in de buik? Mijn eerste zwangerschap moest ik echt soms moeite doen (op linkerzij gaan liggen) om te kijken of mijn zoontje ging bewegen. En nu zwanger van een dochter en die maakt volgensmij heel de dag salto’s 🙈😂

één maand geleden

Hier is de slapeloosheid ook toegeslagen 🫠 elke nacht ergens tussen 3 en 5 wakker. Doodmoe, maar kan niet meer slapen. Samen met de eeuwige maagzuur en mijn bekkenpijn, ben ik er echt ff klaar mee.

één maand geleden

Reactie op Saarrr93

Hier is de slapeloosheid ook toegeslagen 🫠 elke nacht ergens tussen 3 en 5 ...
Hier ook.. pfff zoveel pijn aan mijn heup trekt helemaal door. Ik heb al fysio wekelijks. Mijn bekken en stuit staan scheef 😫

één maand geleden

Sinds gisteren continue rug en buikpijn

één maand geleden

Reactie op michelledd

Is jullie baby ook zo druk in de buik? Mijn eerste zwangerschap moest ik ec ...
Ja! Hij zit constant in m'n zij te prikken en ik voel soms ook echt al een handje/voetje 🥰 vind het heel gezellig, maar soms als ik stil zit leidt het wel af 😄

één maand geleden

Meer die soms maagpijn hebben?

één maand geleden

Reactie op stelk

Meer die soms maagpijn hebben?
Ja! Maar ik ben er voor mezelf nu achter waardoor het komt. Als ik bvb rauwe ui heb gegeten heb ik krampen en pijn in mn maag. Ook bij een te vette maaltijd krijg ik het. Sinds ik daar extra op let is het bij mij wel stukken beter!

één maand geleden

Reactie op Nara999

Ja! Maar ik ben er voor mezelf nu achter waardoor het komt. Als ik bvb rauw ...
Ik krijg het ook bij een vette maaltijd. Kan daar nu heel slecht tegen en lig dan vervolgens de hele nacht wakker van het ongemak.

één maand geleden

Ik heb last van niet in slaap kunnen vallen omdat de kleine meid een danswedstrijd heeft🥲