Origineel bericht:
Een prille zwangerschap is hartstikke spannend en roept vaak veel vragen op over kwaaltjes en symptomen.
Heb jij al ergens last van?
Een fijne zwangerschap gewenst 馃挆
Vervolg van: https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-december-2024/grote-symptomen-topic-KP7ADJG?page=1
Nesteldrang, in vlagen. Vanaf onkruid gewied, terwijl ik eigenlijk op tijd weten wilde koken.
Na het onkruid wieden spijt, omdat ik last van mijn bekken heb :( Tot ik de tuin in kijk en toch wel blij ben, haha
Sinds mijn zwangerschap heb ik zo weinig geduld. Terwijl ik van nature een enorm geduldig en kalm persoon ben. Maar nu ben ik er gelijk klaar mee als iets niet direct lukt . Of als ik iets laat vallen kan ik wel janken en voel ik zelfs lichte agressie 馃槄
Nu 31+6. Voel sinds 2 dagen de baby echt een stuk zachter en de bewegingen vallen me minder op/voel ik niet.
Net met nachtelijk gepieker toch maar spoedlijn van de vk gebeld. Schijnt heel normaal te zijn rond dit termijn omdat de baby minder ruimte krijgt.
Als ik me erop focus voel ik idd wel veel subtiele bewegingen, wordt alleen niet meer helemaal bont en blauw getrapt omdat de ruimte daar dus (gelukkig 馃槀馃檲) niet meer naar is. Omdat het minder hard is, voel ik het dus ook minder als ik me er niet op focus.
Ben weer gerustgesteld!
De pregnancy rage is on 馃ぃ馃ぃ alles moet super fel gecommuniceerd worden 馃 ik dacht dat het mij tot nu toe wel goed af ging maar afgelopen 2 dagen krijgt mijn vriend het te verduren.