465 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik ga nu vocht vasthouden merk ik, vooral in m鈥檔 handen en dan vooral 鈥榮 nachts..

茅茅n maand geleden

Nesteldrang, in vlagen. Vanaf onkruid gewied, terwijl ik eigenlijk op tijd weten wilde koken. Na het onkruid wieden spijt, omdat ik last van mijn bekken heb :( Tot ik de tuin in kijk en toch wel blij ben, haha

茅茅n maand geleden

Reactie op dtsanne

Nesteldrang, in vlagen. Vanaf onkruid gewied, terwijl ik eigenlijk op tijd ...
Oeps, sorry voor de typ-/spelfouten! *vandaag *eten koken

茅茅n maand geleden

Ik ben de laatste dagen ook vaak benauwd, vooral 鈥榮 avonds.

茅茅n maand geleden

Heb gigantisch last van een kort lontje

茅茅n maand geleden

Hebben jullie ook dat de baby 茅茅n favoriet duw/boks plekje heeft? Volgend mij zit er inmiddels een blauwe plek die hij als roos gebruikt 馃幆

茅茅n maand geleden

Sinds mijn zwangerschap heb ik zo weinig geduld. Terwijl ik van nature een enorm geduldig en kalm persoon ben. Maar nu ben ik er gelijk klaar mee als iets niet direct lukt . Of als ik iets laat vallen kan ik wel janken en voel ik zelfs lichte agressie 馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op Ber22

Hebben jullie ook dat de baby 茅茅n favoriet duw/boks plekje heeft? Volgend m ...
Jup, rechts naast m鈥檔 navel en links boven m鈥檔 schaambot. Soms tegelijk, dus ben erg benieuwd wat er dan gebeurt daarbinnen 馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op Ber22

Ooooh ja echt mijn rechterkant is helemaal blauw vanbinnen denk ik. Doet echt zeer

茅茅n maand geleden

Reactie op Ber22

Haha zeker, m'n rechterzij! Hij zit er elke dag wel in te prikken 馃槃

茅茅n maand geleden

Nu 31+6. Voel sinds 2 dagen de baby echt een stuk zachter en de bewegingen vallen me minder op/voel ik niet. Net met nachtelijk gepieker toch maar spoedlijn van de vk gebeld. Schijnt heel normaal te zijn rond dit termijn omdat de baby minder ruimte krijgt. Als ik me erop focus voel ik idd wel veel subtiele bewegingen, wordt alleen niet meer helemaal bont en blauw getrapt omdat de ruimte daar dus (gelukkig 馃槀馃檲) niet meer naar is. Omdat het minder hard is, voel ik het dus ook minder als ik me er niet op focus. Ben weer gerustgesteld!

茅茅n maand geleden

De pregnancy rage is on 馃ぃ馃ぃ alles moet super fel gecommuniceerd worden 馃 ik dacht dat het mij tot nu toe wel goed af ging maar afgelopen 2 dagen krijgt mijn vriend het te verduren.

茅茅n maand geleden

Ik ben in het eerste trimester niet misselijk geweest, maar nu met 30 weken wel. Nog iemand die dit heeft? Denk door de druk van de baby...

茅茅n maand geleden

Reactie op stelk

Ik ben in het eerste trimester niet misselijk geweest, maar nu met 30 weken ...
Misselijk op bepaalde momenten.. maar meer last van maagzuur wat mij dan weer beetje misselijk maakt 馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op stelk

Ben nu ook 31 weken en misselijk. Baby ligt ook heel hoog 馃あ

茅茅n maand geleden

Reactie op stelk

Ook misselijk! Baby ligt in een stuit en trapt behoorlijk tegen m鈥檔 maag en m鈥檔 organen komen in verdrukking.. vandaag met gynaecoloog erover gehad

茅茅n maand geleden

De vraag van vandaag: Harde buik, of de baby die zich uitstrekt?

茅茅n maand geleden

Reactie op xmisuzu

De pregnancy rage is on 馃ぃ馃ぃ alles moet super fel gecommuniceerd worden 馃 ...
Ok茅 deze herken ik! Al heb ik het dus zelf niet eens door dat ik het blijkbaar fel zeg馃槀 oops...

茅茅n maand geleden

Ben zo benauwd 馃サ helemaal buiten adem terwijl ik niks doe.

茅茅n maand geleden

Reactie op xmisuzu

De pregnancy rage is on 馃ぃ馃ぃ alles moet super fel gecommuniceerd worden 馃 ...
Oh men.. hier ook , heftig. Is dat een ding pregnancy rage?^^