6 Reacties
één maand geleden
Ten eerste. Gecondoleerd nog met je eerdere verlies. Hoe naar! Na je bericht te hebben gelezen denk ik dat het vanzelf wel goedkomt. Als ze via video ziet dat dit baby broertje wel leeft denk ik dat ze dan ineens toch misschien wel durft met wat begeleiding. Denk dat hoe je het nu hebt gepland supergoed is en zoals je zegt is er geen handboek voor het verwerk van zoiets. Heel veel sterkte en blijf doen wat je doet. Inderdaad geen druk opleggen! 🙏
één maand geleden
Weet niet hoe ik het in nette woorden moet uitleggen.
Maar misschien als jullie na de geboorte gaan videobellen en ze ziet dat dit broertje wel leeft dat ze een draai maakt en toch graag haar broertje in het ziekenhuis wil ontmoeten 😊 en anders ziekenhuis bezoek beperkt houden zodat zij toch 1 van de eerste is❤️
één maand geleden
Wat vreselijk dat jullie dit hebben meegemaakt! Wat ik nog kan bedenken voor jullie dochter is dat misschien wat “exposure” helpt, een positief boekje over het ziekenhuis en op termijn misschien een keer zonder afspraak bij het ziekenhuis langsgaan met haar? Zodat ze kan leren dat het ziekenhuis niet alleen maar verdrietig en eng hoeft te zijn.
één maand geleden
Wat vreselijk dat jullie dit als gezin door hebben moeten maken 💔 ik zou inderdaad niks forceren; mocht ze tijdens het videobellen opeens toch zin krijgen om naar het ziekenhuis te komen dan is dat mooi meegenomen. Anders zou ik dit probleem ook met je naaste familie bespreken en aangeven dat het daardoor iets langer kan duren (Max 2 dagen als ik het zo lees) voordat ze de kleine mogen gaan zien. Ik snap namelijk helemaal dat je eerst broer en zus kennis wil laten maken voordat er andere familieleden langskomen. Jullie hebben al genoeg meegemaakt dus helemaal logisch als jullie gezin nu op 1 komt 😘😘
één maand geleden
Lief jullie reacties! Ik denk ergens ook dat als we haar bellen ze wellicht toch zegt ik kom. En wat @Hannn9 ook zegt we gaan sowieso tegen de familie zeggen dat we geen bezoek willen dus wat jij ook mooi zegt gezin komt op 1 dus iedereen moet het maar gewoon accepteren.