12 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb gewoon mijn haar geblondeerd bij de kapper. (Highlights) lijkt me niet echt een probleem hoor, de richtlijnen zijn heel streng met name omdat ze in de richtlijnen 0 risico willen nemen omdat er ook weinig bewijzen zijn.
2 jaar geleden
Kan gewoon. Heb mn haar ook geblondeerd toen ik er net achter was gekomen. Bij mn vorige ook tijdens de zwangerschap gebleekt.
2 jaar geleden
Door de hormonen kan het wel zo zijn dat de kleur anders uitpakt of dat je hoofdhuid een gevoelige reactie geeft
2 jaar geleden
Ik laat m’n haren iedere 2 maand kleuren door de kapster. Die weet wat en niet mag. Op pakjes staat ook tegenwoordig of er ammonia inzit of niet. Ik heb toen eens op olie basis gedaan, ging ook perfect.
2 jaar geleden
Er zijn ook kappers die natuurlijke kleuring gebruiken op basis van planten/kruiden kleuring. Er worden dan geen chemicaliën gebruikt.
2 jaar geleden
Kappers die niet met natuurlijke producten werken zullen zeggen dat ‘gewone’ verf geen kwaad kan, maar kapper die wel met natuurlijke producten werken hebben daar een andere visie op. Het is dus maar net waar jij je goed bij voelt.
2 jaar geleden
Reactie op JNS12-2024
Kappers die niet met natuurlijke producten werken zullen zeggen dat ‘gewone ...
Precies, ik heb al wat zitten speuren en bij de kapper laylyen doen heeft wel mijn voorkeur omdat ik het zelf nooit zo mooi kan. Maar inderdaad wel met de juiste producten, better safe than sorry 😊☺️ thanks 🌸
2 jaar geleden
🙋🏼♀️ een kapper hier!
Oplichten zonder ammonia is helaas niet mogelijk😊
100 kappers hebben alle 100 een andere mening.
Ikzelf ben heeeeeel donker van mezelf en blondeer al jaaaaren m'n haar. Ook tijdens m'n eerste zwangerschap gedaan.
Wat ik wel als advies geef probeer folies te doen zodat je niet de hoofdhuid raakt als je je niet goed voelt bij helemaal blonderen.