3 Reacties

5 dagen geleden

Je kunt altijd even contact op nemen met de vk. Ik zelf heb ze ook regelmatig om een dag maar ze trekken na dat ik wat rust heb genomen weer weg. Maar ik zou wel even bellen.

5 dagen geleden

Je mag altijd bellen! Het kan meer betekenen. Ik had harde buiken vanaf 26 weken, toen heb ik gas terug genomen van werk. Heb je ergens drukte of stress om? Bij mij ging het daarna veel beter. Ik heb me ook wel laten checken op blaasontsteking. Nu ben ik 37+4 en ik houd harde buiken. Verlof, voldoende rust, geen blaasontsteking. Maar ook geen pijn, het wordt ook niet erger. Mijn VK noemt het pech, mee dealen. Dus in mijn geval gaat het al 11 weken 'goed'.

5 dagen geleden

Wellicht helpt mijn ervaring je: ik heb al sinds 24 weken ongeveer minimaal 20 momenten per dag van een harde buik. Kan er 's morgens mee wakker worden tot 's avonds laat. Bij mij zijn ze niet pijnlijk, maar een fijn gevoel is het ook zeker niet. Ik krijg het vooral wanneer ik wat voorover gebogen zit, schuin zit of iets dergelijks. Vk zei dat de baby dan minder ruimte heeft en dan kan het leiden tot harde buiken. Is op filmpje ook vastgelegd in zh en ook hier zeiden ze dat het geen kwaad kan en dat het vooral vervelend is voor mijzelf.