11 Reacties
3 maanden geleden
Hier ook al een tijdje last ervan, 2de zwangerschap. Harde buiken is vooral als je druk bezig bent geweest en dergelijke een dingetje van je lichaam om zijn drukke dag te verwerken
3 maanden geleden
Ja ik had daar ook last van. Verloskundige zei dat ik meer rust moest pakken. Harde buiken zijn een teken dat je te veel doet zei ze. Als ik niet meer rust zou pakken zou er een kans zijn op een vroeg geboorte. Nu ik meer rust pak (vakantie) heb ik ook echt minder harde buiken.
3 maanden geleden
Ja hoor, hier nog 1! Heel veel last van, veel meer dan bij m'n eerste. Verloskundige adviseerde om een keer urine te laten controleren omdat een blaasontsteking dit soort klachten kan geven. En daarnaast meer rust pakken, want je lichaam geeft eigenlijk gewoon aan dat het iets teveel is. Dat heeft bij mij al wel wat geholpen in ieder geval!
3 maanden geleden
Reactie op xFBH
Heee gezellig, ik heb precies dit pretpakket 😂😂. Hoorde iedereen: zwanger ...
🙈🥴 erg he. Mijn darmen zijn compleet van slag sinds ik zwanger ben. Nou eet ik normaal best wel “clean”, weinig tarwe lactose etc, maar ik vreet dan ook alles wat los en vast zit🤣
3 maanden geleden
Tijdens mijn eerste zwangerschap begon het met 18 weken en kon ik vanaf 21 weken bijna niets meer. Deze zwangerschap begon het met 13 weken en houd ik al sinds 16 weken zo veel mogelijk rust. Ik kan het gevoel van falen heel moeilijk los laten, maar het is niet anders 🤷🏼♀️