10 Reacties
20 dagen geleden
Kom net na 3 dagen uit het ziekenhuis vandaan. 30 weken zwanger en bleken waarschijnlijk rugweeen te zijn. Had ook last van harde buiken en rugpijn. Nu long rijpers gehad en omdat het bij mij rustig bleef mocht ik weer naar huis.
Als ik jou was zou ik even de verloskundige bellen! Al is het maar voor de zekerheid.
20 dagen geleden
Ikzelf heb wel gespannen buiken, maar geen harde buiken. Geen krampen oid. Zodra ik zit, of lig dan is de spanning er ook direct af. Mijn tips zijn, nóg rustiger aan doen, veel rust tussendoor nemen, lekker warme kruik tegen je rug of buik, helpt met ontspannen. En sinds vannacht ook rugpijn met af en toe steken naar m’n bil. Vermoed dat dit van m’n bekken vandaan komt. Want voelt ook beurs rondom mn schaambot.
Heb ook pijnlijke navel dus ik denk dat er gewoon even een groeispurt gaande is momenteel. Maar misschien zijn het idd wel al oefen weeën. Je kan altijd even je vk appen of bellen voor je geruststelling.
20 dagen geleden
Het klinkt vergelijkbaar met wat ik 2 weken geleden had. Hier was een het combi van overbelasting (fysiek en mentaal), te weinig rust nemen en groeispurt baby. Ik heb een hele week bijna niks gedaan. Op advies van vk ziekgemeld op werk en écht rust gehouden. Nu gaat het beter. Voel alsnog mijn buik en rug snel maar ik lig niet meer krom zoals 2 weken terug.
20 dagen geleden
Heb ik vandaag ook en eerder deze zwangerschap ook gehad.
Heb bij mijn het idee dat het komt door te veel doen + groeispurt baby. Vooral het laatste zorgt voor veel ongemak bij mij.
Heb vandaag echt het idee alsof mijn buik 3x groter is dan gisteren. Ben ineens echt ontploft
20 dagen geleden
Reactie op Flower221
Ik heb het echt in fases. Soms heb ik dagenlang mega veel harde buiken, dan ...
Ja daar had ik het ook wel bij maar lang niet zo heftig maar ik kan me vergissen.
Het gaat vandaag al wel weer een stuk beter maar goed zijn nog maar halverwege de dag.
19 dagen geleden
Ik heb hier sinds gisteren ook veel last van. Enige wat bij mij helpt, is in bad en rustig gaan liggen. Hoop dat die rugpijn snel wegtrekt! Weet me soms geen houding te geven
19 dagen geleden
Hier ook veel harde buiken en rugpijn. Elk half uur even een minuutje zitten werkt hier nog steeds goed