6 Reacties

één maand geleden

Ik ben 29+3 weken zwanger en had ook zelfde gevoel vandaag maar zolang dat die niet aanhoudt en regelmatig terugkeert zou dat niet erg zijn denk ik. Ik zou het vragen aan je arts die kan wel zien of dat er een probleem is of niet.

één maand geleden

Klinkt als indalingsweeen. Fijn dat je morgen een afspraak hebt, want dan kan ze dit gelijk voor je controleren en weet je zeker dat het niks problematisch is.

één maand geleden

Reactie op Klaasjebaby

Klinkt als indalingsweeen. Fijn dat je morgen een afspraak hebt, want dan k ...
Ik denk niet dat het indalingsweeen zijn donderdag een extra echo gehad en baby ligt in stuit

één maand geleden

Reactie op debbie32

Ik denk niet dat het indalingsweeen zijn donderdag een extra echo gehad en ...
Indaling is niet geprogrammeerd op hoe het kindje ligt. Een kindje kan ook in stuit indalen. Tevens draaien kinderen nog regelenmatig in deze termijn tot 36 weken. Dit kan per dag nog veranderen. Indien je harde buiken pijnlijk en regelmatig zijn dan zou ik wel even bellen en zo niet kan je het morgen de professionals vragen 🙂. Zelf geen professional, maar nu wel al zwanger van de 3e en heb al veel geleerd vanuit ervaring waarbij de verloskundige dit toen tegen mij zijn betreffende het draaien van de baby tot 36 weken.

één maand geleden

Reactie op Klaasjebaby

Klinkt als indalingsweeen. Fijn dat je morgen een afspraak hebt, want dan k ...
Waren waarschijnlijk toch indalingsweeen kindje ligt nu met hoofdje in me bekken

één maand geleden

Reactie op debbie32

Waren waarschijnlijk toch indalingsweeen kindje ligt nu met hoofdje in me b ...
Klinkt goed! Fijn dat je duidelijkheid hebt kunnen krijgen. 😊