8 Reacties

3 dagen geleden

Toen ik zwanger was van de oudste kreeg ik er een van Sinterklaas. Leuk hebbedingetje, maar om nu te zeggen dat je duidelijk iets hoort...

3 dagen geleden

Ik heb gevraagd of mijn verloskundige gebruik wilt maken van de hartjeshoorn ipv doptone. Ivm dat ik gwn het liefste zo min mogelijk straling etc heb ondanks dat het “veilig” zij zei echter wel dat het pas toe te passen is vanaf 28 weken ongeveer en het is wat moeilijk zoeken omdat je niet precies weet hoe de baby ligt, al helemaal al zou je het zelf willen doen. Maar ik wil hem ook graag kopen! Ben nu 28 weken dus lijkt mij heel leuk te doen met mijn vriend

3 dagen geleden

Is dit niet hetzelfde principe als een wc rolletje tegen de buik aan zetten?

3 dagen geleden

Reactie op BenBVolLiefde

Is dit niet hetzelfde principe als een wc rolletje tegen de buik aan zetten ...
Nee dat denk ik niet..

3 dagen geleden

Wij hebben er eentje gekregen. Mijn man kan het hartje van de baby beter horen zonder de hartjeshoorn (dus met oor op de buik thv het ruggetje)

3 dagen geleden

Wij hebben er eentje gekregen, maar nooit een hartje mee kunnen horen..

3 dagen geleden

Wij hebben er ook eentje gekregen. Dachten dat het niet werkte, maar een belangrijk detail is dat je de hoorn NIET moet vasthouden. Alleen het uiteinde tegen de buik en het andere eind tegen je oor. Sinds er dit weten, lukt het mijn partner wel om het hartje duidelijk te horen

3 dagen geleden

Wij hebben er ook nooit het hartje mee kunnen horen. Ik heb hem echter wel gebruikt om vast te houden tijdens de bevalling om in te knijpen. Dat vond ik wel erg fijn. Misschien dat meer aanstaande moeders hier iets aan hebben. Ik las ook iets over een bevallingskam op het forum. Hetzelfde principe denk ik.