16 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb een hydrofiele slaapzak, dacht van de zeeman. Hij is echt top! Alleen geen idee hoeveel tog

6 maanden geleden

In de zomer deden wij wel alleen in luier en romper. Of alleen een luier aan in Puckababy 4 seizoenen zomer gedeelte

6 maanden geleden

Hydrofiele slaapzakken! Online bij ter stal nu €9.99 en via van Asten heb ik laatst gekocht voor €7'50

6 maanden geleden

Ik ken alleen lodger die 0,3 is, verder zie ik alleen 0,5 en hoger. Dus mocht iemand echt 0,25 zien dan ben ik ook wel benieuwd.

6 maanden geleden

Bij Hema hebben ze Hydrofiele slaapzakken, zijn echt heel erg dun

6 maanden geleden

Ik heb ook de hele dunne hydrofiele slaapzakken, maar dat is 0,5 tog. Lager ken ik niet

6 maanden geleden

Reactie op Kir2004

Bij Hema hebben ze Hydrofiele slaapzakken, zijn echt heel erg dun
Ja deze!

6 maanden geleden

Ons nieuwbouwhuis is ook zo goed geïsoleerd maar staar je daar aub niet blind op. Het is nu hier 27 graden en alleen in een romper voelt ze hier toch koud aan. Dit komt door de aan en afvoer van verse lucht van de warmtepomp. Wij hebben een nul op de meter woning. Hier heeft ze een dunne slaapzak en romper met lange mouwen aan anders word ze wakker omdat ze het koud heeft vanwege de luchtstroming.

6 maanden geleden

26 graden is prima te doen met 0,5 tog wel. Mijn zoontje sliep van de week met 30 graden in 0,5 tog. Helaas is ons huis juist niet geïsoleerd waardoor het zo warm was haha

6 maanden geleden

Meyco heeft ook slaapzakken van 0,3 tog. Lager gaan de slaapzakken volgens mij niet

6 maanden geleden

Onze slaapkamer is ook 26 graden en onze zoon slaapt in een luier en korte mouw romper, geen slaapzak dus. We hebben een 0.3 tog slaapzak van meyco, maar daar lijkt hij het te warm in te hebben (zal amper iets schelen met 0.1-0.25 tog).

6 maanden geleden

Heb ze van de zeeman weleens gehad van 0.2 of 0.3 tog

6 maanden geleden

Little dutch heeft ook hydrofiele slaapzakken, die zijn maar enkellaags

6 maanden geleden

Wij hebben een 0,2 TOG van Ergopouch. Staan regelmatig op Vinted ook. Is ook een inbakerslaapzak, zo zijn we begonnen, in middels knoopjes los en armpjes eruit

6 maanden geleden

Reactie op Infantulus

Little dutch heeft ook hydrofiele slaapzakken, die zijn maar enkellaags
Wij gebruiken nu deze slaapzakken met de warmte, is hier ook 26 graden in haar kamertje. Zijn erg fijne slaapzakjes!