76 Reacties
vorig jaar
Je kunt alle standaard 1 zuigelingenvoeding met elkaar combineren/overstappen!
Het is waarschijnlijk niet wat je wil, maar je zou de niet-bio variant, of een bio variant van een ander merk kunnen gebruiken tot deze weer leverbaar is 😊
Mocht je nog een beetje voeding hebben dan kun je eerst mengen en daarna helemaal over. Maar zelfs dat is niet nodig!
vorig jaar
Ik ga zo naar de AHxl in Leeuwarden. Zal even kijken of het hier is. Heb het 4 dagen geleden nog wel bij ons zien liggen.
vorig jaar
Ik heb nog een blik over, slechts 1 schepje uit gehaald (geopend en gebruikt op enkel 19 december), overbodig omdat de borstvoeding op gang kwam. Mocht je geïnteresseerd zijn, stuur maar een berichtje!

vorig jaar
Wij hebben hier het probleem ook. Wij hebben een pot normale ah voeding gehaald en beetje bij beetje dit gemixt met de bio pot die we nog hadden. Niet ideaal maar we moesten iets. De basis bestanddelen zijn redelijk gelijk.
Ik heb begrepen dat vanaf 1 feb de potten weer te verkrijgen zijn. Er zit een nieuwe verpakking omheen 😒 echt idioot dat ze daarom niet leverbaar zijn. Ma goed.
vorig jaar
Reactie op NatasjavdS
Wij hebben hier het probleem ook. Wij hebben een pot normale ah voeding geh ...
Jaaa ik heb met de klantenservice gebeld. Maar die medewerker gaf aan nog 2 weken extra te rekenen… omdat de distributie weer helemaal op gang moet komen… hier hebben ze niet goed over na gedacht! Zo balen! Mijn kleintje doet het zo goed op deze voeding, en ben bang dat het straks anders is door andere voeding 🙈
vorig jaar
Reactie op Infantulus
Ik heb nog een blik over, slechts 1 schepje uit gehaald (geopend en gebruik ...

Ik ook! Onze is 31 dec geopend en ook maar 1 schepje uit gehaald. Mag ook berichten evt bij interesse