15 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Jenniferberg
Wij kregen van de huisarts een kuur heeft toch wel mijn voorkeur馃檲
Wat is het ? En heeft het geholpen?
3 maanden geleden
Reactie op VriendelijkeBoom809484
nystatine en zeker waren er zo vanaf. Je moet als t weg is nog even door behandelen zodat het ook echt weg blijft.
3 maanden geleden
Reactie op VriendelijkeBoom809484
Je kan het via de huisarts vragen maar het is ook vrij te koop. Het heet dactarin gel
3 maanden geleden
Nystatine gaat inderdaad allen op recept via de huisarts. De daktarin gel is al maanden niet te leveren en komt waarschijnlijk ook niet meer terug
3 maanden geleden
Bij mij werkte kokosolie. Koop de geurende variant (extra virgin, cold pressed) van de tuinen/holland&barrett. Elke voeding eerst borst schoonvegen met een warm washandje, kokosolie op smeren en dan pas voeden. Na voeding ook weer schoonmaken en evt kokosolie op smeren. Zo verhelp je het probleem bij de baby en bij jezelf. Voor reflux kan ik alleen adviseren goed boertjes te laten en min.20-30 hoog houden.
2 dagen geleden
Mijn zoontje heeft precies hetzelfde en de osteopaat adviseert ook hetzelfde. Wat hebben ze bij je nichtje uiteindelijk gedaan?
2 dagen geleden
Reactie op AangenameKikker745939
Mijn zoontje heeft precies hetzelfde en de osteopaat adviseert ook hetzelfd ...
Dit adviseerde mijn kraamzorg destijds en mijn lactatiekundige die ik daarna heb ingeschakeld had hier nog nooit van gehoord en zei nouuuu ik zou de appelazijn even laten 馃槵 inderdaad wel extra vierge kokosolie en ik heb uiteindelijk gentiaan violet gebruikt
2 dagen geleden
Ik heb hele goede zalf hier was het binnen no time weg. Alleen kan ik nu niet kijken hoe het heet ligt op de kamer van mijn zoontje. Als je het wil weten zeg het even dan kijk ik morgen. Wel alleen verkrijgbaar in Belgi毛. Ik woon hier. Maar toevallig is een vriendin uit Nederland naar Belgi毛 gestuurd om het medicijn hier te halen voor haar zoon.