6 Reacties

22 dagen geleden

Welke zakken heb je? In principe hoort die gewoon gaten te hebben waar de riempjes doorheen moeten

22 dagen geleden

Hier passen de riempjes gewoon door de gaten aan de achterkant en zit de zak dan zo. Ik heb een maxi Cosi en een voetenzak van jollein.

21 dagen geleden

Mag ik een stomme vraag stellen? Mijn eerste is van september en heeft ook snel een winter meegemaakt. Ik vond voetenzakken best duur en gebruikte (extra) kleden en dikkere vestjes of jasjes. Ik heb ook zelf niet echt het idee een voetenzak te hebben gemist. Nu komt de tweede in december en ben ik aan het heroverwegen. Wat is voor jullie de meerwaarde? :)

20 dagen geleden

Reactie op escg

Mag ik een stomme vraag stellen? Mijn eerste is van september en heeft ook ...
Klopt ben het met je eens hoor! Ze zijn ook intens duur haha! Voor ons is het meer dat het nu echt wel 'midden' winter is en hij/zij dan echt net geboren is en erg klein is! Denk dat het meer tussen de oren zit of ons eigen idee erbij hoor! Ik snap jou gedachten ook helemaal!

20 dagen geleden

Reactie op escg

Had de mijne pas echt voor een leuke prijs op bol. Het lijkt mij makkelijker dan een deken die schoppen ze er weer af.

20 dagen geleden

Reactie op escg

Ik dacht dat het afgeraden wordt om ren jasje in het autostoeltje te doen. Daarom zijn er de voetenzakjes. Goedkoop zijn ze altijd tweedehands te scoren op Vinted. 馃槈馃憤