14 Reacties

vorige week

Is dit s'nachts ook het geval? Mijn zoontje slaapt s'nachts goed, maar overdag ook maar korte slaapjes in zn eigen bedje. Soms doe ik smiddags een dutje met hem in ons bed en dan slaapt hij wel 2 uur

vorige week

Reactie op Arg93

Is dit s'nachts ook het geval? Mijn zoontje slaapt s'nachts goed, maar over ...
De nachten zijn helaas mega wisselend. Soms prima en soms drama. Helaas lukt het met de dochter erbij niet om bij te slapen en slaapt hij ook niet in ons bed. Alleen in de draagzak of op de arm😭
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: veilige hechting en op vakantie met je baby

Jeugdarts Lucy vertelt je alles over het belang van een veilige hechting, en hoe jij je band met je baby kan versterken. Verder hebben we het over oefenhapjes, tips voor op vakantie en een nachtje weg zonder je baby.

vorige week

Ah meid dat klinkt pittig! Na 4 maanden schijnt het beter te worden. Misschien kan je partner of iemand anders een paar uurtjes oppassen zodat je af en toe kan bijslapen. Zo heb ik het in het begin gedaan. Hou vol, je kan dit ❤️

vorige week

Reactie op Arg93

Ah meid dat klinkt pittig! Na 4 maanden schijnt het beter te worden. Missch ...
Ik hoop het heel erg. Hij is over 2 weken 4maanden dus🤞🤞

vorige week

Ga eens langs een osteopaat. Er kan iets dwars zitten waardoor liggen op een steviger matras minder prettig is.

6 dagen geleden

Reactie op Lisa280887

Ga eens langs een osteopaat. Er kan iets dwars zitten waardoor liggen op ee ...
Helaas al gedaan 😭

5 dagen geleden

Ik lees ook gewoon heel veel dat slaapjes van 30 minuten gewoon normaal zijn. Denk dat wij zelf allemaal te hogen eisen aan de slaapjes hangen 🤣 ik doe nu wel ‘s nachts co sleeping in ons eigen bed zodat ik sws Snachts voldoende slaap krijg. Voed haar dan gewoon liggend aan de borst.

5 dagen geleden

Reactie op Arg93

Ah meid dat klinkt pittig! Na 4 maanden schijnt het beter te worden. Missch ...
Ik dacht juist dat het met vier maanden slechter wordt. De vier maanden slaapregressie

5 dagen geleden

Ik leg hem overdag vaak in de kinderwagen. Dat gaat beter dan zijn bed. Kinderwagen gaat dan mee naar de woonkamer 😅

5 dagen geleden

Reactie op Lotteke86

Ik dacht juist dat het met vier maanden slechter wordt. De vier maanden sla ...
Klopt! Maar die slaapregressie zorgt er uiteindelijk voor dat ze beter leren slapen. Hun slaapcycli verandert zegmaar 😊
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 dagen geleden

Heb je al eens een fedde en kees lakentje geprobeerd? Dat lijkt bij ons nu wel echt goed te werken. Je kan ze ook huren! Mocht je meer info willen, stuur gerust een berichtje.

5 dagen geleden

Reactie op xmisuzu

Ik lees ook gewoon heel veel dat slaapjes van 30 minuten gewoon normaal zij ...
Dat denk ik ook 😊 Een baby kun je niet verwennen, die volgt gewoon zijn instinct. Ik snap de frustratie hoor, hier een baby die sinds de geboorte alleen maar in de kinderwagen of op schoot slaapt en als we de 30 minuten redden mag ik in m’n handjes knijpen, meestal zijn het er 10. Ik laat het los, dit dit is wat het is en zorg dat de situatie zich aanpast op wat hij nu nog nodig heeft, want dat verandert snel genoeg weer. Dus in ons geval: veel wandelen, peuter mee op de step of we gaan naar een speeltuin. Of de baby op schoot laten slapen en zorgen dat ik met de andere hand met de peuter een boek kan lezen of iets kan bouwen. Ik weet hoe zwaar het is en jaloersmakend als je leest dat andere mama’s hun kindje neer kunnen leggen die gelijk slapen, maar ik geloof echt dat het vanzelf beter wordt!

5 dagen geleden

Reactie op xmisuzu

Ik lees ook gewoon heel veel dat slaapjes van 30 minuten gewoon normaal zij ...
Ja, hier ook alleen slaapjes van 30 minuten overdag. 1x per dag zit ik met hem in een donkere kamer zodat hij een langer slaapje pakt en niet oververmoeid raakt.

5 dagen geleden

Same hier! Ik moet niet eens proberen hem thuis weg te leggen want hij slaapt gewoon echt niet. Alleen maar in de kinderwagen of auto. Overdag ga ik na zijn wakkertijden naar buiten elke x. Als ik geluk heb slaapt hij thuis door in de kinderwagen. Dus 4-5 x naar buiten elke dag🤦🏻‍♀️