Hoi Dames,
Ik ben 26 weken zwanger en heb nu een week last van extreme onrust. Ik voel me constant gehaast en alsof ik strak sta van de adrenaline. M’n maag voelt er aan het einde van de dag helemaal verkrampt van.
Ik heb geen stress in mijn leven. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik afgelopen week weer als docent aan de slag moest na een rustige zomervakantie te hebben gehad. Maar de stress is in ieder geval niet bewust.
Ik ben in paniek en wordt er helemaal gek van en beland in een vicieuze cirkel doordat ik me zorgen maak om de hoeveelheid cortisol en adrenaline die ik nu aanmaak en hoe dat slecht zou kunnen zijn voor mijn baby.
Ik heb me afgelopen week al een dag ziekgemeld omdat ik door de onrust drie nachten niet heb kunnen slapen. Niks lijkt te helpen, huilen, ademen, yoga, naar buiten gaan..
Wilde even van me afschrijven maar ben ook benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft?
Ps. Verloskundige zei dat het door mijn ijzertabletten zou kunnen komen. Ik ben daarom een lagere dosis gaan slikken, maar heeft nog geen effect.