3 Reacties

9 dagen geleden

Jeetje wat lastig. Ik weet dat ze voor verbouwingen wel douches verhuren met een geiser die op flessengas gaat. Misschien kun je zo’n ‘campinggeiser’ huren?

9 dagen geleden

Hoeveel weken ben je? Ik ben 37 weken en heb de optie vandaag nog gehad via oerbron dat ik een bad kon bestellen. Alleen is daar het addertje dat het lijkt dat het een verwarmd bad is, maar hij houdt het alleen maar warm. Het is dus niet dat dat warmte element ervoor zorgt dat het water 5 graden warmer wordt. Dus alsnog zal je dan het met je water uit je buffervat moeten doen, eventueel kan je dan nog warm/heet water uit je quooker kunnen trekken om het dan nog warmer te krijgen. Wij gaan het nu doen met een doorstroomboiler. Dit ding zorgt ervoor dat je 6 liter water per minuut op 60 graden kan krijgen, rechtstreeks uit de leiding en dus niet uit je buffervat. Misschien heb je hier wat aan!

9 dagen geleden

Wij hebben ook een warmtepomp. Verloskundige geeft aan dat we daar een heel eind mee moeten komen en inderdaad raad inderdaad wel aan wat grote soep pannen te lenen (van onze ouders) als je een aantal liter kokend water kan toevoegen dan compenseert dat weer met wat koud wat mocht het warme water op zijn. Wij hebben we een warmte afdekhoes gekocht zodat je weinig warmte verliest; https://www.bevallingsbaden.nl/product/warmte-afdekhoes/