21 Reacties

15 dagen geleden

Wat vinden jullie misschien van max op zich zelf heel simpel maar misschien met het rijtje heel leuk Sophie jasmijn en max Veder hadden wij heel veel moeite met een naam heb veder geen kinderen dus was heel lastig uiteindelijk zijn we toch allebij heel blij met Andreas veel succes!!!

15 dagen geleden

Lucas, Luca, Quinten, Joshua, Ravi, Bram

15 dagen geleden

Thijn/tijn Sebas Stan Roan

15 dagen geleden

Ik heb ook Ruben en vreselijke tunnelvisie, kan je dus niet helpen.. ik snap je.

15 dagen geleden

Roan, Luca/Luka, Noah, Sem/Sam, Jelle, Toby/Tobi, Danny, Robin, Dani, Mees, Milan, Liam, Finn, Raf, Mick, Noud/Naud, Luuk, Bram, Oliver, Cas, Koen, Ivo, Siem, Ties, Wouter.

15 dagen geleden

En wat nou als je Daan Ruben doet? Daan als eerste naam en Ruben als tweede? Ik vind het wel leuk klinken😊

15 dagen geleden

Ruud. Het korte van Daan, maar de klank zoals je Ruben zou afkorten. Ik ben fan van de naam Ruud, zo zonde dat de naam zelden nog wordt gegeven.

15 dagen geleden

Gijs?

14 dagen geleden

Sjoerd of Daniël (Daan maar dan net iets anders misschien de manier hoe je het wel leuk vindt)

14 dagen geleden

Rudan, Judan?
Richard, Robert, Gerben, Gerrit, Erik zijn allemaal jongensnamen die ik op mijn lijstje had. Misschien zit hier wat tussen wat jullie aanspreekt. Het blijft lastig een naam kiezen!!

14 dagen geleden

Wij hadden nog Collin en Fabian op de lijst staan. Inmiddels wel een andere naam gevonden.

14 dagen geleden

Abel, Julian?

14 dagen geleden

Oscar, Cas

14 dagen geleden

Ik heb al een zoon van 3 en hij heet Daan! Nu krijgen wij weer een zoon en wij zaten te kiezen tussen de namen: Guus, Hugo, Pepijn, Gijs

14 dagen geleden

Jaimy Jamie Ruben jesse Jayce Milan Dylan Dean Thijs jack Sven Nolan

10 dagen geleden

Onze zoons heten Aaron* en Jonah*

10 dagen geleden

Norris Tijmen Chris Timo Rick Ron Wessel Wouter Nathan Alec/Alex Timo(n) Trevor

9 dagen geleden

Ezra 😍

9 dagen geleden

Voeg ze samen, Ruan 😛