10 Reacties

10 maanden geleden

Wij hebben deze ook en doen er een romper met lange mouwen onder. Zelfs nog een dekentje erover en ze heeft het goed warm maar nooit te warm. Het is ongeveer 18 graden op onze kamer.

10 maanden geleden

Ik word ook gek van die tog waardes🤣 Mijn zoontje heeft nu zo'n hema slaapzakje aan met lange mouwen romper en pyjama. Lijkt het ook niet te warm te hebben. Slaapkamer is ook ongeveer 18 graden.

10 maanden geleden

Laten jullie dan de mouwtjes eraan? Ze heeft normaal een 0.5tog puckababy aan dus vind het een heftige overgang naar 3.0 🤣

10 maanden geleden

Hier 17 graden in de slaapkamer , langemouwen romper, broekje en hema slaapzak tog 3

10 maanden geleden

Hier een baby die het veel te warm krijgt in deze slaapzakjes met zelfs alleen een luier aan in 17 graden. Verschilt dus enorm per baby

10 maanden geleden

Slaapkamer 20 graden. Mouwtjes eraf en dan met een lange mouw romper eronder en soms een broekje.

10 maanden geleden

Met 19 graden laten wij onze dochter in een slaapzak van 3 tog slapen met alleen een korte mouwen romper. Ik heb er ook eentje voor 3tog moet zijn zonder mouwen (standaard) en daar slaapt ze dan met een korte mouwen romper en katoenen bovenstuk van een pyjama in. Broekje wil mevrouw niet aan

10 maanden geleden

Je kan eventueel de mouwtjes eraf halen, dan zakt de tog-waarde ook. Maar mijn kinderen zijn koukleumen en slapen in de winter met dikke slaapzakken én romper + pyjama 😬 en als ik ze uit bed haal voelen ze eigenlijk altijd comfortabel warm. Als ik er alleen een romper onder doe liggen ze altijd te woelen van de kou.

10 maanden geleden

Mijn meisje slaapt in deze met romper met lange mouwen in slaapkamer van 19.5

10 maanden geleden

Ik heb deze ook. Mouwen er af. Lange mouwen romper en feetje pyjama aan. Hij heeft het niet te warm.