7 Reacties
2 jaar geleden
hoi, ik heb ook een uretur bicornis en had met mijn dochtertje meerdere hematomen maar daarbij was mijn dochtertje van een vanishing tweeling.
de hematomen zijn vanzelf opgelost in de baarmoeder en voorde rest een goeie zwangerschap gehad en een gezonde dochter van 2.5 😊
misschien geeft dit wat rust ?
mag je vaker op controle komen? misschien kan je dat even vragen.
2 jaar geleden
Ik heb zelf ook een hematoom in de baarmoeder. Ik verlies sinds week 5 al bruine afscheiding en nog steeds.Ik heb een keer bloed gehad was niet veel. Verder heb ik geen klachten.
Mijn verloskundige zei dat ik een flinke innesteling gehad zou hebben waardoor de hematoom ontstaan is.
2 jaar geleden
Reactie op Yuelle
Ah oké, wat vervelend. Wat raadde ze jou aan qua rust?
Ze hebben mij niks gezegd over rust of iets.
Ik werk gewoon, ik doe wel een paar stappen terug want energie is ver te zoeken.
2 jaar geleden
Reactie op Dylana1407
Ze hebben mij niks gezegd over rust of iets.
Ik werk gewoon, ik doe wel e ...
Ahoke, ja mijn energie is ook 0. Ik heb toevallig nu vakantie dus kan even rusten. Merk als ik rust bloedverlies nihil is en wanneer ik dingen doe dan wel weer bloed verlies. Volgende week maar ens vragen aan de gynacoloog waardoor dat kan.
2 jaar geleden
Ik heb het in mijn vorige zwangerschap ook gehad. Tot week 14 of 16 gebloed en daarna was het weg. Gezonde knul van 2.5 nu naast me op de bank.
Qua rust nemen hebben ze toen ook niets geopperd.