Hoi allemaal!
Ik ben benieuwd of jullie groeiecho’s hebben en of jullie weten hoe groot jullie kleine inmiddels al is ☺️
Onze kleine meid was 1174 gram met 28+2.
28 weken met zwangerschapsdiabetes. Baby is geschat rond 1200-1400gr ik ben zelf 1.80 en vriendlief 2.00. Wij weten dat we geen kleine baby zullen krijgen.
Ik krijg dinsdag weer een groei echo. Laatste meting met 24 weken en toen werd onze meid al geschat op 720 gram. Dus ben benieuwd of ze op deze weg doorgroeit!
Ik krijg pas met 32 weken een groeiecho. Gewicht is tot nu toe niet gemeten, maar bij de gewone controles gaf de vk aan dat mijn buik klopt qua grootte voor de termijn, dus ik ga er maar vanuit dat hij op de curve zit.
Afgelopen dinsdag gehad met 28+4. De kleine man zou rond de 1200 gr zitten. ...
Fijn om te horen! Dat zat de mijne ook bij 28+1 en vk zei inderdaad dat het gemiddeld was maar toch zeker fijn als er nog iemand is die in de buurt zit 💙
Ik heb geen groeiecho’s. Domme vraag waarschijnlijk, maar wordt dat typisch gedaan als er vermoedens zijn van afwijkende groei? Of zijn er praktijken waar het standaard wordt gedaan?
Lijkt me wel interessant om te weten :)
Ik heb geen groeiecho’s. Domme vraag waarschijnlijk, maar wordt dat typisch ...
Geen domme vraag hoor!😊 Volgens mij verschilt het per praktijk of het standaard wordt gedaan, maar meestal is er een aanleiding voor groeiecho’s.
Ik heb SUA, dat betekent dat de navelstreng een slagader mist. Hierdoor kan de groei in het 3e trimester iets achterlopen. Daarom heb ik met week 28, 32 en 36 een groeiecho om het in de gaten te houden😊