36 Reacties

één maand geleden

Met 27 weken hadden we een groeiecho. Toen was ze 1300 gram geschat.

één maand geleden

Met 27+4 op 1236 geschat!

één maand geleden

Mijn zoontje is met 29 weken op 1550 geschat maar de uitgerekende datum is twijfelachtig en volgens alle metingen kom ik uit op 31 weken

één maand geleden

28+1 werd de kleine man rond 1200 gram geschat, ben zelf ook niet zo groot 🙈

één maand geleden

Vk zei wel dat ik op het gemiddelde zat ❤️

één maand geleden

28 weken met zwangerschapsdiabetes. Baby is geschat rond 1200-1400gr ik ben zelf 1.80 en vriendlief 2.00. Wij weten dat we geen kleine baby zullen krijgen.

één maand geleden

Reactie op Dylana1407

28 weken met zwangerschapsdiabetes. Baby is geschat rond 1200-1400gr ik ben ...
Mijn man en ik zijn ook lang maar baby is erg klein.. dat zegt dus helaas niks :( (ik ben 1.81 en man is 1.94)

één maand geleden

27+1 en ze weegt 725 gram

één maand geleden

Ik krijg dinsdag weer een groei echo. Laatste meting met 24 weken en toen werd onze meid al geschat op 720 gram. Dus ben benieuwd of ze op deze weg doorgroeit!

één maand geleden

Afgelopen dinsdag gehad met 28+4. De kleine man zou rond de 1200 gr zitten. Mooi gemiddeld gaf de VK aan.

één maand geleden

Wij hebben een baby met flinke groeiachterstand. Met 24+2 was hij 443 gram. Staan nu extra scherp onder controle in Nijmegen

één maand geleden

Ik krijg pas met 32 weken een groeiecho. Gewicht is tot nu toe niet gemeten, maar bij de gewone controles gaf de vk aan dat mijn buik klopt qua grootte voor de termijn, dus ik ga er maar vanuit dat hij op de curve zit.

één maand geleden

Groeiechp met 27+6 gehad. De kleine man is op 1215 gram geschat

één maand geleden

Reactie op sannestrijbos21

Afgelopen dinsdag gehad met 28+4. De kleine man zou rond de 1200 gr zitten. ...
Fijn om te horen! Dat zat de mijne ook bij 28+1 en vk zei inderdaad dat het gemiddeld was maar toch zeker fijn als er nog iemand is die in de buurt zit 💙

één maand geleden

27+6 weken en 1300 geschat

één maand geleden

Reactie op Sandyvg

Fijn om te horen! Dat zat de mijne ook bij 28+1 en vk zei inderdaad dat het ...
Dat is zeker waar 💙 Ik zeg altijd, er is nog nooit een baby blijven zitten. Groot of klein, ze moeten er toch uit.

één maand geleden

Ik heb geen groeiecho’s. Domme vraag waarschijnlijk, maar wordt dat typisch gedaan als er vermoedens zijn van afwijkende groei? Of zijn er praktijken waar het standaard wordt gedaan? Lijkt me wel interessant om te weten :)

één maand geleden

Reactie op Silo91

Ik heb geen groeiecho’s. Domme vraag waarschijnlijk, maar wordt dat typisch ...
Geen domme vraag hoor!😊 Volgens mij verschilt het per praktijk of het standaard wordt gedaan, maar meestal is er een aanleiding voor groeiecho’s. Ik heb SUA, dat betekent dat de navelstreng een slagader mist. Hierdoor kan de groei in het 3e trimester iets achterlopen. Daarom heb ik met week 28, 32 en 36 een groeiecho om het in de gaten te houden😊

één maand geleden

Reactie op Silo91

Ik heb geen groeiecho’s. Domme vraag waarschijnlijk, maar wordt dat typisch ...
Ik krijg groei echo s ivm overgewicht. Zo houden ze de grote van de baby in de gaten

één maand geleden

29+1 en 1400 gram geschat. Mijn vk doet standaard groeiechos, ze heeft zelf een echo apparaat.