191 Reacties
茅茅n maand geleden
Reactie op CVH2020
Mijn kindje wordt nooit gemeten en/of een schatting gemaakt van het gewich ...
Bij mij ook niet, laatste echo was de 20 weken echo en de verloskundige voelt gewoon of mijn baarmoeder goed groeit, thats it馃檲 zou geen idee hebben hoe groot ze precies of hoezwaar
茅茅n maand geleden
Reactie op kirstensuzanne
Bij mij ook niet, laatste echo was de 20 weken echo en de verloskundige voe ...
Dat krijg je pas rond de 30 weken, een groei echo
茅茅n maand geleden
Bij 29 weken geen meting kunnen maken maar wel een schatting dat hij net onder het gemiddelde zit en zijn gewicht geschat 1100 gram..
茅茅n maand geleden
Reactie op LeonieBostelaar24
Dat krijg je pas rond de 30 weken, een groei echo
Ben nu bijna 30 weken en er is niks besproken over een groei echo馃檲
茅茅n maand geleden
Ik ben 28+4 dagen. Met 26 weken de laatste groeiecho gehad. Toen was ons kleine man al 1400gr. Ik moet erbij zeggen dat ik wel zwangerschapsdiabetes heb.
茅茅n maand geleden
Reactie op CVH2020
Nou inderdaad.. zo gaat het bij mij ook
Ik heb ook alle vertrouwen in mijn lichaam er is geen reden voor groeiechos en verder is alles gezond zowel bij mij als de kleine dus voor ons gaat het denk ik een verassing zijn馃檲 ik vind het alleen maar fijn dat het zo soepel verloopt zonder extra maatregelen
茅茅n maand geleden
Zwanger van mijn 4e, een jongetje dit keer. Bij 29+4 werd hij geschat op 2100 gram 馃槼 in het ziekenhuis via een uitgebreide echo, hij zit op P99. Dag erna voor de tweede keer later testen op zwangerschapsdiabetes, maar uitslag was weer goed. Gewoon een hele hele grote jongen!