47 Reacties

één maand geleden

Hier vandaag nieuwe groeiecho gehad bij 31+5. Baby nog steeds P99 en wordt geschat op 2,5 kilo nu 😆

één maand geleden

Wij hadden vandaag een groeiecho bij de verloskundige en de buik op P3. Been P9 en hoofdje P12. Heel erg van geschrokken en kunnen maandag naar het ziekenhuis.. Heb voor de rest amper klachten en zagen dit totaal niet aankomen. Mega spannend wat ze er maandag van gaan vinden.. 😕

één maand geleden

Bij 29+6 was de waarde p93. Verbaast me niks. Ik was zelf als baby 4,4 kilo bij de geboorte 🤣

één maand geleden

Reactie op Zaw88

Zouden we soms maar een beetje zorgen en groei (letterlijk) aan elkaar kunn ...
Echt he! Nu 31 weken en met 28 weken werd hij op de p93 (gewicht) en p97 (buik+hoofdomtrek) geschat. Ondanks dat echo's fantastisch zijn, ze zijn er eigenlijk helemaal niet goed in om de grootte van de ongeboren baby in te schatten. De foutmarge is ongeveer 15% en we overschatten vaker dan dat we onderschatten. Op een geschat gewicht van 4000gram, kan je baby dus uiteindelijk tussen 3400 en 4600 gram wegen.

één maand geleden

Gisteren pretecho gehad met 27 weken, ze heeft ook een meting gedaan. En ze kwam uit op een gemiddelde van P4. Krijg morgen dus nog een groei echo en waarschijnlijk doorverwijzing naar ziekenhuis

één maand geleden

Reactie op Esmeevand

Iemand ook bekend met dat er bij 20 weken hoge P (p94) is geschat en met 27 ...
Ja hier ook van p 89 naar p34. Ze zeiden hier kan dat de 20 weken echo iets te enthousiast was. En ze nu meer hun eigen groeipijn volgen

één maand geleden

Vandaag een groeiecho gehad met 28+2 wegens zwangerschapsdiabetes. Gelukkig een heel gemiddeld kind p63.....alleen de beentjes p99. Maargoed ik ben zelf 1.90 m en mijn vriend bijna 2 m. En was zelf ook een lange baby 🙈