Ik begrijp dat het een persoonlijke kwestie kan zijn en iedereen verschillende afspraken maakt als het gaat om het verdelen van de tijd.
Ik ben momenteel nog zwanger en lig in een ingewikkeld breuk met de vader van mijn baby.
Ik wil afspraken maken over de tijd verdeling.
Hij eist namelijk te komen wanneer hij daar zin in heeft als de baby er straks is, en verwacht zelfs dat die bij mij kan slapen( waar ik niet op zit te wachten).
Ik wil duidelijke afspraken maken zodat hij dus niet zomaar komt opdagen wanneer die dat wilt en wil al helemaal niet dat hij elke dag bij mij over de vloer komt. Maar hoe doe ik dit met een pas geboren baby?? Zo’n begin periode kan ik natuurlijk niet van hem af nemen. Wat voor afspraken moet ik hier over maken. Door heftige ruzies en gebeurtenissen zIt ik er niet op te wachten dat hij elke dag komt en een pas geboren baby geef ik ook niet zo mee. Ik wil hem zeker niet iets afnemen dus wil hierin redelijk zijn, hebben jullie voorbeelden/ alternatieven over redelijke afspraken 😩😩 moet ik hem toch elke dag in het begin laten komen? En wat doe ik na die begin periode ? Wanneer laat ik de baby bij hem slapen, wanneer is die daar oud genoeg voor ? Welke leeftijd en wanneer kan ik hem mee geven aan zijn vader ? Ik heb geen flauw idee hoe ik hier de beste afspraken in maak.