30 Reacties
11 maanden geleden
Ik heb niet dezelfde stoel maar wel van cybex en wat wij doen is onze kleintje zonder jas erin want anders is inderdaad te strak en ik vermoed te warm in de auto met verwarming. Misschien helpen deze tips? Mijn baby bind nu leuk om onderweg te zijn
11 maanden geleden
Reactie op Vayline
Hoe groot is je kleine ?
Onze past met voetenzak en een Vestje wel prima. O ...
6 weken, 52 cm en 4200 gram... dus echt nog een kleintje.
11 maanden geleden
Hi! Wij doen dat dikke kussentje om de riem heen op de schouders. Dan zit die veel beter!
11 maanden geleden
Reactie op Sophie9596
Hi! Wij doen dat dikke kussentje om de riem heen op de schouders. Dan zit d ...
Heb je er een foto van toevallig?
11 maanden geleden
Reactie op Vayline
Owh das gek, zou moeten passen zou je zeggen.
Ja zou je wel zeggen 🤣 zeker nog zo'n kleintje... 🤷♀️🤷♀️ misschien doe ik iets fout hoor...
11 maanden geleden
Reactie op Amber van Leeuwen
Heb je er een foto van toevallig?
Wij hebben trouwens geen Cybex maar neem aan dat ze haast allemaal hetzelfde werken. Onze zoon is trouwens bijna net zo groot als die van jullie. Hoop dat je hier wat aan hebt 😊

11 maanden geleden
Reactie op Sophie9596
Wij hebben trouwens geen Cybex maar neem aan dat ze haast allemaal hetzelfd ...

Vrienden hebben een maxi cosi en daar zit hun kleine heel anders in. Is dit ook een maxi cosi? Zoveel ruimte heeft die van ons echt niet...
11 maanden geleden
Reactie op Sophie9596
Wij hebben trouwens geen Cybex maar neem aan dat ze haast allemaal hetzelfd ...

Door deze dingen zit hij zo raar... maar als dat er dus uit gaat is er opeens heel veel ruimte

11 maanden geleden
Vrienden hebben een maxi cosi en daar zit hun kleine heel anders in. Is dit ...
Nee, ons autostoeltje is van het merk Dubatti.
Hm wat raar. Ik zou anders ermee naar de winkel gaan om te vragen voor advies 🤷♀️
11 maanden geleden
Door deze dingen zit hij zo raar... maar als dat er dus uit gaat is er opee ...

Die van ons heeft dat ook (heb helaas geen foto zonder voetenzak). Maar wij hebben de voetenzak daarover heen gedaan en het riempje erdoor.

11 maanden geleden
Je hoofdsteun lijkt erg laag te zitten. Je kunt de hoofdsteun omhoog doen met een hendeltje wat aan de achterkant ervan zit. Dus onder de newborn inlay zit een hoofdsteun. Die kun je omhoog trekken zodat deze zich 2cm boven de schouders van je zoon bevindt. Dan wordt het beter qua zitten. Zoek op YouTube naar het filmpje anders: How to Adjust the Headrest I Cloud T i-Size Car Seat I CYBEX
11 maanden geleden
Reactie op Cupcakeje
Je hoofdsteun lijkt erg laag te zitten. Je kunt de hoofdsteun omhoog doen m ...
Heb het geprobeerd. Het zit inderdaad nu iets beter. Al blijf ik hem wel heel smal vinden...
Bedankt!
11 maanden geleden
Ik zou inderdaad jasje uit doen, hier zit ze alleen met langemouwen romper en boxpakje in de auto met een muts slofjes en een deken. Verder geen dikke dingen. Hoe groot is je kindje??? Want die newborn inzet is tot max 60cm
11 maanden geleden
6 weken, 52 cm en 4200 gram... dus echt nog een kleintje.
Oh k zie dit nu pas . Dan is zonder wel heel groot indd ik heb precies dezelfde maar mijn dochter zit wel anders