380 Reacties
één maand geleden
8,5 kilo kwijt met 24 weken, inmiddels zit ik op 28+1 en ben ik weer ietsje aangekomen maar alsnog -7 kilo
één maand geleden
Reactie op EvelienK87
8,5 kilo kwijt met 24 weken, inmiddels zit ik op 28+1 en ben ik weer ietsje ...
Oeps, 27+1, niet 28!
één maand geleden
Hebben jullie ook zo’n onderkin gekregen?? De rest valt wel mee, maar schrik elke keer van me gezicht als ik in de spiegel kijk🙈🙈
Ik zit nu op +8kg (28week). Slechts 3 kilo laatste 10 weken en ben van mezelf altijd erg slank.
Vorige zwangerschap was mijn gezicht na +20 kilo echt ontploft 🙈
één maand geleden
Vandaag weer weegmoment gehad bij VK.
Nu 27+1 en 10.7 kilo aangekomen. Gezond BMI, gestart met 66.4 kg. Ze zei dat ik meer moet gaan bewegen en op mijn voeding moet gaan letten. Het klinkt heel gemakkelijk als ze dat zegt, maar tijdens de zwangerschap vind ik het best een hele uitdaging. Vooral omdat ik heel gezond eet, maar daarnaast zeker echt wel ook de behoefte heb aan ongezonde dingen en die eet ik dus ook. Dus alle voedingsstoffen komen wel binnen, alleen ook net wat te veel andere stofjes.
Pittige uitdaging komende 13 weken voor mij. Zeker met al die lekkere dingen die gaan komen richting de kerst. Voor iemand herkenbaar qua gewicht en adviezen? Ben benieuwd hoe jullie het doen.
één maand geleden
28 +3 ik zit nog steeds op -5.8 ten opzichte van mijn start gewicht. Gelukkig heeft de verloskundige aangegeven dat, omdat de baby goed groeit het geen probleem is.
één maand geleden
Reactie op Suikerkast1290
Nu 27+1 en 10.7 kilo aangekomen. Gezo ...
Huh het valt wel mee toch? Als ik hier naar kijk https://www.24baby.nl/zwanger/groei-zwangere-buik/27-weken-zwanger-buik/
Daar staat 9,6. Nou dan is 10.7 wel iets meer maar goed wat is 1 kg..
één maand geleden
Ik vind eerlijk gezegd die reactie ook helemaal niet zo logisch. De een komt meer aan dan de ander. Ik de vorige zwangerschap veel en deze amper. Volgens mij valt dat echt wel mee hoor!
één maand geleden
Overdreven reactie van je vk, is gewoon heel normaal met die termijn 10 kilo erbij. Ik word überhaupt nooit gewogen overigens bij de VK dus zo belangrijk zal het gewicht uberhaupt niet zijn. (als er geen medische reden is). Zou je er dus vooral niet druk om maken.