380 Reacties

één maand geleden

Reactie op Anne47

Overdreven reactie van je vk, is gewoon heel normaal met die termijn 10 kil ...
Ik ben medisch en ik word echt niet constant gewogen.. vind het idd ook onzin van die vk. Of je moet een onderliggende ziekte bijv hebben .. maar het hoort er ook een beetje bij.

één maand geleden

Reactie op Suikerkast1290

Vandaag weer weegmoment gehad bij VK. Nu 27+1 en 10.7 kilo aangekomen. Gezo ...
Nou ik ben 11 kilo aangekomen en ben net 27 weken. Ik had ook een gezond BMI voor de bevalling. Ik eet gezond maar snoep er ook naast. Dan krijg je dat. Zorg iig dat alle voedingsstoffen wel binnen komen. Iedereen is anders.

één maand geleden

Reactie op Suikerkast1290

Vandaag weer weegmoment gehad bij VK. Nu 27+1 en 10.7 kilo aangekomen. Gezo ...
Vind dit nog meevallen en volgens mij is dit ook echt een prima gewicht om aan te komen rond die termijn🤣🤣, ik ben nu bijna 29 weken en 21 kg aangekomen. Maar daar bij komt wel dat ik zwangerschaps diabetes heb dus ik moet echt wel op mijn eten letten. Ik was ook erg van het wel gezond eten maar daar naast ook nog ongezond, dus ik laat de ongezonde dingen toch echt liggen omdat dit gewoon belangrijk is voor ons kindje. Ben drastisch veranderd sind ik weet dat ik zwangerschaps diabetes heb.

één maand geleden

28+1 en 13.5 aangekomen en de baby weegt 1350 gram🤣🤣

één maand geleden

Nu 30 weken en eigenlijk op zelfde gewicht gebleven en gister was de kleine bijna 1,5 kilo 😊

één maand geleden

Afgelopen 2 weken niks aangekomen dus zit nu met 30 weken nog op + 10,5 kg. Heel benieuwd wat er nog bij gaat komen! 🙃

één maand geleden

30 weken en nu 6.7 kilo er aan

één maand geleden

Ik ben nu 26.6 weken en heb er 5 à 5,5 kilo bij aanzitten.

één maand geleden

27+5 en een kleine 5 kg.

één maand geleden

30 weken en +9 kg..

één maand geleden

Ruim onder de 60kg (172cm) gestart en inmiddels net boven de 70kg bij 29+3. Blijf sporten (2x per week), wandelen en fietsen (elke dag) en eet, naast zoet, dagelijkse groente en fruit. Het hoort erbij en ik ben er trots op🥰🤰

één maand geleden

30 weken en vanmorgen 5,3 kg

één maand geleden

Afgelopen drie weken niet meer bijgekomen. Nu 30 weken en nog steeds op +7 kilo. Heel benieuwd hoeveel er nog bij gaat komen. 😬

één maand geleden

Reactie op sannestrijbos21

Afgelopen drie weken niet meer bijgekomen. Nu 30 weken en nog steeds op +7 ...
Ongeveer zelfde hier! Nu 31 weken, +8 kilo en afgelopen 5 weken niet meer aangekomen. Baby groeit overigens als kool, iets te goed, die zit al op week 34 😅

één maand geleden

Bijna 30 weken en 20kilo aangekomen. Begon met ondergewicht en zit echt kiplekker in me vel! Komt echt door het extra spek op me lichaam. Hopelijk na de zwangerschap dat er een beetje vet blijft plakken 🤪

één maand geleden

Ik startte met 68 kilo en ben toen 5 kilo afgevallen door het vele overgeven in het eerste trimester. Nu 27+3 weken en weeg nu 69 kilo. Ik ben benieuwd of de kilo’s er nog aan komen komende weken.

één maand geleden

Ik ben 2kg aangekomen nu 27 weken zwanger van de 3de, maar mijn 2de was 6 maanden toen ik weer zwanger werd, dus mijn zwangerschapskilo was nog niet af toen ik weer zwanger werd.

één maand geleden

Bijna 31 weken en ben nu 9 kg aangekomen. Het klinkt zo veel, maar volgens mij is het nog binnen het 'gemiddelde'.

één maand geleden

Reactie op Sofiexoxo

Bijna 31 weken en ben nu 9 kg aangekomen. Het klinkt zo veel, maar volgens ...
Helemaal normaal hoor! Ik heb mezelf niet gewogen dit keer. Bij de eerste rond de 30 weken gewogen en toen was ik al bijna 30 kg aangekomen en ben ik me helemaal dood geschrokken 🤣 dus deze zwangerschap probeer ik me enigszinds in de houden, maar ik ga me niet wegen😅

één maand geleden

Heel lief van jullie alle reacties. Ben blij te lezen dat de verloskundige bij jullie nog niet deze opmerkingen heeft gemaakt. Ik ben benieuwd als ik op controle moet of ze er weer over gaan beginnen. Wegen hoort er in ieder geval iedere controle bij binnen deze praktijk. Op dit moment 28+3 en 11.3 kg aangekomen. Ik hoop ergens dat ik net zo als een aantal dames hier een tijdje stabiel blijf, maar dat is helaas nog niet zo. En anders probeer ik veel aan al jullie steunende woorden te denken dat het best meevalt en het helemaal niet erg is rond dit termijn met deze aantal kg's!