380 Reacties
één maand geleden
30+6 en nu 7kg erbij. Mijn vriend ‘schrok’ ervan en vond het veel wat mij erg onzeker maakt.
één maand geleden
Reactie op Ashley0305
30+6 en nu 7kg erbij. Mijn vriend ‘schrok’ ervan en vond het veel wat mij e ...
Wat naar voor je! Laat hem lekker zelf een baby groeien de volgende x ☹️. Het hangt echt van je lichaam af of het veel is of niet. Klinkt heel normaal bij een gezond bmi. Hoe dan ook niet fijn dat hij zo doet. Je partner hoort je juist extra te verwennen nu.
één maand geleden
Reactie op 🍋 SunflowerApplepie 🍋
Wat naar voor je! Laat hem lekker zelf een baby groeien de volgende x ☹️. H ...
Ja, mijn bmi was 21 dus helemaal prima. Eerste zwangerschap 10kg aangekomen en denk deze ook maar word er aardig gek van omdat ik juist chocola crave en nu denk van hmmm laat maar… startgewicht was 64kg en nu dus 71 rond. Heb sws alleen maar buik waar t zit en nergens anders waardoor mensen snel opmerkingen maken
één maand geleden
Reactie op Ashley0305
Ja, mijn bmi was 21 dus helemaal prima. Eerste zwangerschap 10kg aangekomen ...
Klinkt mega goed toch! Lijkt me heerlijk. Hier 23 kilo aangekomen de vorige keer met een startgewicht van 65. En nu begonnen met 70 en denk dat ik nu wel ruim 7kg ben aangekomen hoor! Bij mij gingen die kilos er ook vrij snel weer af! Zou je niet te druk maken. Lekker genieten
één maand geleden
Klinkt mega goed toch! Lijkt me heerlijk. Hier 23 kilo aangekomen de vorige ...
Je hebt helemaal gelijk!
één maand geleden
Reactie op Ashley0305
30+6 en nu 7kg erbij. Mijn vriend ‘schrok’ ervan en vond het veel wat mij e ...
Geen zorgen🥰 ik was tot week 25 10 kilo bij. Ben inmiddels 4 kilo kwijt. Ben 31 weekjes nu
één maand geleden
Klinkt mega goed toch! Lijkt me heerlijk. Hier 23 kilo aangekomen de vorige ...
Dit klopte trouwens exact! Ik stond vanmiddag na dit bericht op de weegschaal bij de verloskundige en 78 kg rond ✨ ben er heel tevreden mee !