380 Reacties

één maand geleden

20 weken en 6 kilo zwaarder.

één maand geleden

30 weken morgen en nu toe 7 kilo erbij. Ik ben er trouwens totaal niet mee bezig ik moest me vandaag wegen in het ziekenhuis. Maar was dikke prima.

één maand geleden

31+3 en 9 kg aangekomen. Ik dacht dat het best weinig was maar valt mee als ik dit topic zo scan. Lijkt wel alleen op m’n buik en borsten te hangen

één maand geleden

Reactie op Ashley0305

30+6 en nu 7kg erbij. Mijn vriend ‘schrok’ ervan en vond het veel wat mij e ...
Nou ik vind dit dus helemaal niet veel.. bij gezond BMI is aankomen tussen 11-16 kg volgens de richtlijn gezond. En inderdaad, laat m zelf die baby dragen zeg😏

één maand geleden

32 weken en 3 kilo aangekomen, best weinig vind ik..

één maand geleden

Reactie op assiyae

Ik ben dus ook bijna 31 weken en maar 4 kg aangekomen. Maakte me wel een beetje onzeker maar de baby groeit goed

één maand geleden

Reactie op assiyae

Hier ook 1 kg. Vond het ook al zo weinig. Vorige zwanger 18 kg aangekomen. Echt bizar 😐

één maand geleden

Reactie op ChristinaLCM

Hier ook 1 kg. Vond het ook al zo weinig. Vorige zwanger 18 kg aangekomen. ...
Wow wat weinig! Was je dan nog veel kilo’s zwaarder dan je vorige zwangerschap? En wat is je bmi? Ik heb zelf een vrij lage bmi en zit nu met 31+3 op 9kg. Vind dat al best “knap” 😂 gezien de vorige zwangerschap ik totaal 20 kilo aan kwam, maar toen begon ik wel lager qua startgewicht😬

één maand geleden

Ik dacht dat ik minder aangekomen was dan bij de eerste, want mn eind gewicht was veel hoger. Afgelopen week even nagezocht. Ik ben nu ongeveer even zwaar als toen. In de laatste 8 weken kwam ik een kilo per week aan 😳.

één maand geleden

Meer dames die blijven hangen op een bepaald gewicht? Ik ben 29 weken en in totaal 5kg aangekomen, maar ik blijf daar al een paar weken op hangen. Zou denken dat het vooral in het laatste trimester er sneller aanvliegt..

één maand geleden

Reactie op ckdd

Meer dames die blijven hangen op een bepaald gewicht? Ik ben 29 weken en in ...
Ik had dit precies hetzelfde, maar toen vloog het er in een week toch ineens aan haha. Lijkt een beetje met vlagen te komen nu ipv geleidelijk

één maand geleden

Reactie op ckdd

Meer dames die blijven hangen op een bepaald gewicht? Ik ben 29 weken en in ...
Hier ook! Sinds 27 weken schommel ik tussen de 7 en 8 kilo. Inmiddels ben ik 32+4

één maand geleden

33+2 weken en 13 kilo aangekomen😂 toch heb ik nog steeds het gevoel dat het vooral op mn buik gecentreerd is… gek toch?

één maand geleden

31+2 en 1 kilo aangekomen

één maand geleden

33+5 en 4 kg bijgekomen

één maand geleden

Nog steeds -8 kg. 32+3

één maand geleden

Als ik dit topic lees voelt het echt alsof ik al te veel aangekomen ben. Ben nu 32 weken en ruim 8.5-9 kilo aangekomen, begon op 50 kilo. Mijn zus is ook zwanger en loopt 4 weken achter maar is pas 5 kilo aangekomen. Merk dat ik het er moeilijk mee heb als ik lees/hoor dat anderen veel minder aankomen- zijn er meer met dit gevoel?😥

één maand geleden

Reactie op Willemijnnx

Als ik dit topic lees voelt het echt alsof ik al te veel aangekomen ben. Be ...
Is helemaal normaal meid, zo hoort het 🥰 ik kom minder aan door zwangerschapsdiabetes en een drukke peuter! Eerste zwangerschap zat ik op +15 kilo geloof ik.

één maand geleden

Reactie op Willemijnnx

Ik herken je gevoel hoor. Wellicht helpend voor jou; ik ben nu 30+5 en ben 12.8 kilo aangekomen. Dus ik hoor ook bij de groep die wél de kilo's aankomt. Super moeilijk, maar hoop dat het er snel weet afvliegt na de bevalling. Startgewicht was trouwens 66.4 kilo met 168 cm (gezond bmi)

één maand geleden

Reactie op Willemijnnx

Nee hoor, ik ben nu 32+3 en ben 12kg aangekomen en volgens mijn verloskundige was dat hartstikke normaal. Ik merk overigens nu dat ik de laatste weken minder snel aankom. Ik zou het voor mijn onzekerheidsgevoel wel fijn vinden als ik op het eind binnen de 16kg ben gebleven 😂 maar we’ll see. Wellicht dat vrouwen die wat meer zijn aangekomen hier minder snel reageren (hoewel ik die hier ook zie) of dat er een grote groep vrouwen is die het zich gewoon niet interesseert 😋