380 Reacties
één maand geleden
Reactie op Willemijnnx
Als ik dit topic lees voelt het echt alsof ik al te veel aangekomen ben. Be ...
Dat gevoel herken ik goed! Maar ik denk zoals silo91 zegt dat vrouwen die meer aankomen misschien niet zo snel reageren hierdoor. Ik ben nu 30,5 week en 13 kilo aangekomen. Heb ik ook wel moeite mee, maar het is niet anders. We eten savonds heel gezond, maar ik heb tussendoor echt wel zin in Chocola of een koekje en dat ga ik mezelf niet ontzeggen. Ik doe wel een zwangerfit klasje, hoop dat dat nog wel helpt. Hou ook veel vocht vast. Bij mn eerste ben ik in totaal 20,5 kilo aangekomen, dat hoop ik deze keer niet te halen🤣 btje opletten mag, maar ook genieten!!😘
één maand geleden
30.4 weken en 9 kilo aangekomen!
Ik ervaar hier niets bij, 3de zwangerschap en mega trots dat wij dit nogmaals mogen mee maken! 💙🩷
De bijkomende kilo's? Tja het is zo! De één komt weinig tot niets aan en de ander komt meer aan.. maar dat maakt je niet minder mooi!🥰
Voor alle lieve mama's probeer dit naast je neer te leggen en geniet van al het moois!❤️
één maand geleden
Reactie op Willemijnnx
Het verschilt enorm per vrouw en per zwangerschap. Bij de vorige was ik op het eind 25 kilo aangekomen in totaal, had veel snoepdrang en hield veel vocht vast. Deze zwangerschap begon ik pas na 28 weken wat aan te komen omdat ik zo ziek was geweest/weinig eetlust… nu 3,5 kilo met 30 weken. Groot verschil met de vorige, daar was jk met dit termijn al 14 kilo aangekomen. Je bent prachtig, je lichaam doet iets wonderlijks! En een groot deel van die kilos ben je waarschijnlijk in no time weer kwijt, en zo niet, dan heb je toch wel een mega prestatie verricht waar je lichaam voor gemaakt is.. en dat verandert je (fysiek en mentaal) ♥️
één maand geleden
Reactie op Willemijnnx
Is juist helemaal niet veel. Ik was vorige zwangerschap met dit termijn al +14 kilo (ook vanaf 50kg). Nu net als jij 9 kilo. Als je slank bent en een laag bmi is het juist belangrijk dat je goed aankomt en 9 kilo met 32 weken is precies gemiddeld!
één maand geleden
Reactie op Willemijnnx
Bij elke vrouw is dat anders.
Ik was tot week 25 10 kilo bij. Ben 5,5 kilo weer af. Heb wel mijn dieet helemaal veranderd vanwege diabetes en hoge bloed druk.
één maand geleden
Reactie op Willemijnnx
Bedankt voor al jullie lieve reacties, stelt me gerust ❤️
één maand geleden
Hier 33 weken zwanger en ongeveer 9,5kg aangekomen, startgewicht 63kg. Schijnt gemiddeld te zijn, niet te druk maken, genieten en niet te vaak op de weegschaal gaan staan!😊