Hi allemaal,
Ik ben benieuwd hoeveel jullie gemiddeld al zijn aangekomen. Ik ben zwanger van mijn eerste. Nu 20 +4 weken en ben 4 kg aangekomen in totaal nu.
12,9 kg en ben bijna 33 weken zwanger🥹. Startgewicht 63,4 kg en aardig gespierd. Nu nog vrij weinig van te zien 😂 Het zit vooral in m’n buik en gezicht, nog steeds slanke benen en armen. Ben benieuwd hoe het straks gaat met de borstvoeding en vooral met de kilo’s…
Hoop vooral weer na 9 maanden in m’n oude kleding te passen 🤭
Voor alle kiloknallers: ik ben inmiddels 21 kilo aangekomen. Ik ben kort en draag naar voren. Behalve een gigantische buik is mijn lichaam nog vrijwel hetzelfde hetzelfde. Max een paar kilo aan vet erbij.
Komt er nog iemand dubbel en dwars aan zo in het laatste trimester? 😬 ik w ...
Nou ik lag ook mooi gemiddeld maar ik schrok me kapot toen ik gister op de weegschaal ging staan..... 16 kilo aangekomen bij 33 weken 😭 ik vraag me echt af waar het zit want aan de achterkant zie je nogsteeds niet echt dat ik zwanger ben. Die laatste weken blijft alles plakken
Ik ben tot aan het 3e trimester 8kg aangekomen, sindsdien eigenlijk niks meer. Wat ik wel een beetje gek vind. Maar het zal wel binnen het normale vallen(?)😅
Morgen 36 weken, 12 kilo aangekomen. Blijf nu een week of wat op dat gewicht hangen.
Was met de eerste ook zo en raakte ik ook weer kwijt. Ik weet alleen, op m'n buik na, niet waar het allemaal zit...
Ik ben bij het begin afgevallen. Door de misselijkheid kon ik amper wat eten. Kom eigenlijk sinds het 3de trimester pas aan. Zit nu ongeveer om 4kg en ben 34.3.