381 Reacties

8 dagen geleden

Van mijn eerste 25 kg aangekomen. Tweede 15 kg aangekomen. Nu 34+6 weken en nu nog maar 8 kg

8 dagen geleden

3 kg, 35 weken

7 dagen geleden

Ik ben nu 35 weken en sta al 3 weken stil in gewicht. Wie heeft dit ook? Sowieso maar 5 kilo aangekomen sinds week 18 (daarvoor ook 5 kilo). Begin me eigenlijk een beetje zorgen te maken of de baby wel goed groeit🥴 aangezien ik van mezelf best wel slank ben dus ik heb niet veel reserves. Hebben meer vrouwen dit? Bij mn eerste zat ik met dit termijn al op +16 😅

7 dagen geleden

Reactie op Flower221

Ik ben nu 35 weken en sta al 3 weken stil in gewicht. Wie heeft dit ook? So ...
Geen zorgen, ik ben voor de 20 weken 8 kilo afgevallen en ben nog steeds constant in mn gewicht. De baby is precies op de 50% dus die is mooi gemiddeld. Wat ik de hele tijd hoor is de baby neemt wel. Dus als de verloskundige geen aanleiding ziet zal het allemaal wel goed komen 😊

7 dagen geleden

Reactie op Flower221

Ik ben nu 35 weken en sta al 3 weken stil in gewicht. Wie heeft dit ook? So ...
Zou me geen zorgen maken hoor, er zijn genoeg vrouwen die zelfs afvallen of überhaupt aankomen. Zoals ladyapatura ook zegt ; de baby neemt wel! En als je je toch erge zorgen maakt kun je altijd je verloskundige even bellen!

7 dagen geleden

35 weken en 8 kilo aangekomen

7 dagen geleden

33+3 en 17 kilo aangekomen, Vorige keer 21 kilo, maar was ook veel vocht.

7 dagen geleden

36+1 en 15kg aangekomen

7 dagen geleden

35+2 en 13 kg aangekomen Vorige zwangerschap 12,5 kg aangekomen in totaal, maar deze keer houd ik heel veel vocht vast en de baby is veel groter

7 dagen geleden

Reactie op ddec24

Stiekem moest ik hier wel om lachen. Hier ook een kiloknaller hoor. 18 kilo ...
Ja ik kan me er niet meer druk om maken. Ik heb ook de grootste buik bij zwangerschap gym maar gelukkig zie ik er verder nog gewoon uit zoals ik mezelf ken🌚

7 dagen geleden

Reactie op Mirbeer

Ja ik kan me er niet meer druk om maken. Ik heb ook de grootste buik bij zw ...
Ik ook al 23 kilo. Vind allemaal wel prima nog 5 weken en zolang alles goed gaat met de baby hoor je mij niet hihi.

6 dagen geleden

32+5 en 10 kilo aangekomen

5 dagen geleden

Week 35 bijna en 15 kilo aangekomen helaas. En dit echt na week 32 pas🥲

5 dagen geleden

34 + 4 en 11kg aangekomen, houdt ook heel veel vocht vast momenteel (wordt al wakker met dikke handen/voeten en benen)

5 dagen geleden

12 kg bijna 35 weken met m'n tweeling 😊

5 dagen geleden

Nu 37 week.. -2 KG in totaal maar was ook enorm ziek (HG) grootste gedeelte van de zwangerschap.

4 dagen geleden

Bijna 36 weken nu en 15 kg aangekomen

4 dagen geleden

37 weken, + 13 kilo

4 dagen geleden

36 weken +8 kilo

4 dagen geleden

33 weken en 14 kilo aangekomen