381 Reacties

4 dagen geleden

37 weken + 13 kilo

4 dagen geleden

32weken en 5kg aangekomen

2 dagen geleden

Ik ben nu 37 weken en ongeveer 14kg aangekomen, maar man man wat heb ik een onstilbare trek deze week. De kilo’s lijken er ook aan te vliegen, terwijl ik overal lees dat het na 36 weken juist minder snel zou moeten gaan. Andere dames die hetzelfde hebben? 😬

2 dagen geleden

Reactie op Eline…

Ik ben nu 37 weken en ongeveer 14kg aangekomen, maar man man wat heb ik een ...
Ja hier hetzelfde! Bijna 37 weken en 13 kg erbij. Schrok ervan toen ik op de weegschaal ging staan. Moet wel zeggen dat ik merk dat ik vocht begin vast te houden. Dus daar zullen de kilo’s ook in zitten. Verder vraag ik me af waar ze allemaal zitten want het is bij mij alleen buik 🤷🏼‍♀️ Die onstilbare trek ook heel herkenbaar, maar probeer me te beheersen en anders een stuk paprika of rijstwafel te eten. Dat helpt bij mij wel.

2 dagen geleden

35 weken en + 13 kg 🩵

één dag geleden

35 weken en + 22 kg. Ik schrik iedere keer weer als ik op de weegschaal sta. Sinds 2/3 weken houd ik wat vocht vast, daarvoor zat het echt alleen in m’n buik. Wel te veel vruchtwater, dus hopelijk ben ik het straks ook weer zo kwijt

één dag geleden

Gelukkig maar zo'n 5 kilo, had een te hoog bmi dus vind het fijn dat ik niet al te veel kilo's kwijt hoef strak

één dag geleden

35+6 en +11 kg

één dag geleden

Reactie op Eline…

Ik ben nu 37 weken en ongeveer 14kg aangekomen, maar man man wat heb ik een ...
Hier ook, 34 weken (+14kg) en kan de hele dag door eten, zo erg🙈 ik probeer ook eerst een mandarijntje of appel te grijpen, maar daarna gaat er vaak toch nog een speculaasje of cchocola in😂

één dag geleden

34+4 en +15 kg

één dag geleden

Reactie op Zonnetje25

Hier ook, 34 weken (+14kg) en kan de hele dag door eten, zo erg🙈 ik probee ...
Haha ik heb precies t zelfde. Eerst komkommer, tomaatjes, fruit etc en als k dan nog honger heb gaan er koekjes en zoetigheid in 😂. Ach nog een paar weken 🤞🏼…

één dag geleden

Reactie op Eline…

Haha ik heb precies t zelfde. Eerst komkommer, tomaatjes, fruit etc en als ...
Herkenbaar hoor. Hier hetzelfde... Ik eet naast alle gezonde onbewerkte producten enorm voor bewerkte zoetigheid en andere lekkere dingen... Ik heb voor nu maar met mezelf afgesproken dat zolang ik alle voedingsstoffen die ik binnen hoor te krijgen binnen heb, dan mag ik verder met andere snackjes haha.

één dag geleden

9 kg en nu 34+5!

één dag geleden

37+3 en inmiddels 16 kg aangekomen.

5 uur geleden

34.6 en ben 10.4kg aangekomen:)