184 Reacties

één maand geleden

19+2 en nu 5 kg aangekomen. Wel in de maanden voor ik zwanger werd, net 4kg afgevallen met wat aanpassingen in eetpatroon en nu veel cravings naar ongezond eten. Dus of het nu puur de zwangerschap is of ook door deels terugvallen in ‘oude’ patroon.

één maand geleden

19+4, ongeveer 3kg aangekomen

één maand geleden

Morgen 21 weken en 2 kg bijgekomen.

één maand geleden

20+3 en 5,5kg aangekomen (startgewicht 58kg bij 172cm)

één maand geleden

Bijna 21 weken en al 11 kilo aangekomen. Waarvan de eerste 8 al in mn eerste trimester. Ik eet wel wat meer maar snoep niet. Snap er niks van 😅 Hou wel veel vocht vast en heb tot 12 weken extra hormonen moeten bijnemen (icsi traject). Mijn bmi is al te hoog dus nu wel beetje bezorgd. Volgende week toch maar eens bespreken met de verloskundige

één maand geleden

17+2 en nu 2,6 kilo aangekomen totaal.

één maand geleden

Vandaag 20 weken zwanger van eerste kindje en al 11kg aangekomen 🥲 Was wel net 3kg afgevallen toen ik zwanger werd. Ben extreem misselijk geweest en nog steeds wel dus veel bij moeten eten. Zit normaliter net onder gemiddelde qua BMI

één maand geleden

18+1 en nog niks aangekomen, was juist in het begin bijna 2 kg afgevallen en nu weeg ik nog steeds mijn normale gewicht.

één maand geleden

20+4 in totaal 3 kg aangekomen. 2e kindje🥰

één maand geleden

Ik ben 21 weken zwanger en 3 kilo aangekomen. Bij mijn 1e was ik rond deze periode al veel meer aangekomen. Maar ik was deze keer nog niet al mijn kilo’s van de vorige keer kwijt en startte dus al met een te hoog BMI. Het is dus van verschillende dingen afhankelijk. Zolang je jezelf goed voelt en de baby groeit goed geen zorgen maken maar lekker genieten van je zwangerschap!

één maand geleden

20 weken en nu teruggekomen op mijn startgewicht, veel afgevallen in de eerste periode

één maand geleden

Hier 6 kg aangekomen met 18+2 weken zwangerschap. Lengte 168 cm en startgewicht 66.4 kg. Ik vind het nog behoorlijk lastig om zo veel aan te komen, maar probeer dan te denken dat het voor een prachtig wondertje is.

één maand geleden

21 weken en nu een halve kilo aangekomen

één maand geleden

Nu 2,1 kg aangekomen 20 weken met een tweeling 🥰

één maand geleden

18+5 en 1 kg aangekomen, 1.62m

één maand geleden

19.4 en 7 kg aangekomen kom van een ondergewicht. Het is nu al een aantal weken gestagneerd qua kilos. Hebben meer meiden dat?

één maand geleden

21 weken, 2e kind, 6 kilo aangekomen. Laag BMI.

één maand geleden

5,5 kilo aangekomen nu 20 weken

één maand geleden

1,2 kg met 18+5

één maand geleden

Zwanger van de eerste en in het eerste trimester 4 kg afgevallen door weinig/geen eetlust door de misselijkheid. Die zijn er nu weer bij, dus netto 0 kg. Vandaag 20+6.