186 Reacties

één maand geleden

2 kg, 19+6

één maand geleden

21+5 en tussen de 7 -9 kilo aangekomen.

één maand geleden

20w5d en inmiddels 6kg aangekomen,van 66 naar 72

één maand geleden

20 weken en zo'n 4 kilo aangekomen. Begon op 50 kilo. Moet zeggen dat ik soms best wat moeite heb met het toenemende gewicht op de weegschaal , ookal weet ik dat het voor ons wondertje is. Andere vrouwen die dit ook ervaren?

één maand geleden

Hier 18 weken nu en van 82 naar 78 gegaan en inmiddels weer op 80!

één maand geleden

19+2 en 8 kg aangekomen

één maand geleden

Reactie op Stéphanie89

Vandaag 20 weken zwanger van eerste kindje en al 11kg aangekomen 🥲 Was wel ...
Wat ben ik blij om te horen dat ik niet de enige ben🥲 schrok me al rot bij het lezen van de comments hier…

één maand geleden

20 + 4 en -2 kilo

één maand geleden

Nu op 19+6 weken 3,6 kg aangekomen. Gestart vanaf 60 kg met een lengte van 1.65.

één maand geleden

Reactie op B-B27

20.2 weken en 9 kilo aangekomen. Bij me eerste zoon ook 30 kilo in totaal. ...
Dat lijkt heel erg op mij. Al 12 kilo en ik eet echt niet veel meer dan hiervoor en toen was ik stabiel op 57🥴

één maand geleden

Reactie op Mirbeer

Dat lijkt heel erg op mij. Al 12 kilo en ik eet echt niet veel meer dan hie ...
Ik zit op 21.2 trouwens

één maand geleden

Reactie op Caro24x

Ik ben 19+6 en bijna 9 kilo aangekomen. Ik was gisteren voor de 20 weken ec ...
Wat vervelend! Ik maak me zelf dus ook best zorgen over 12 kilo bij 21.2 maar elke keer als ik aan mijn verloskundige vraag of het niet te veel is, wuift ze al mijn zorgen weg.

één maand geleden

Ik zit op - 1,4, 20 weken.

één maand geleden

Eerste trimester zo'n 3kg afgevallen, afgelopen 3 weken (was op vakantie dus kon tussendoor ook niet wegen) ongeveer 2,5kg aangekomen. Dus zit nog wel onder startgewicht.

één maand geleden

Reactie op B-B27

20.2 weken en 9 kilo aangekomen. Bij me eerste zoon ook 30 kilo in totaal. ...
Hoelang ben je? En ben je normaal tenger/smal? Ik weeg zonder zwangerschap ook tussen de 50-54 en 1.65 lang. Ik ben dus vrij smal. Mijn verloskundige zei dat het dan echt normaal is om veel aan te komen! Bij mijn vorige zwangerschap kwam ik ook 20 kilo aan in totaal. Vooral het laatste trimester (zat op 20 weken toen ook op circa 5 kilo net als nu). Was ook wel echt veel vocht. Maar ze zei dat slanke vrouwen vaak veel meer aankomen en dat is echt helemaal normaal!

één maand geleden

Vandaag 22 weken en 5,4 kg aangekomen. Heb wel wat overgewicht, dus probeer het nu laag te houden en op te letten wat ik eet. Eerste trimester echter zo misselijk geweest dat ik echt de hele dag wat moest eten. Gelukkig is dat nu weer genormaliseerd!

één maand geleden

20+3 weken en nog onder 0,4 kg onder mijn oude gewicht... in totaal 4 kg afgevallen door de misselijkheid en geen eetlust, maar de kleine groeit als kool gekukkig!

één maand geleden

21+6 en 1kg erbij

één maand geleden

Och jeetje! Ik weet het niet eens maar ik denk echt dat ik op wel 10 kilo zit 😂 ben normaal wel vrij licht (173 cm en 57 kg)..

één maand geleden

21+3 en 5 kg aangekomen