186 Reacties

één maand geleden

Oh en startgewicht was 63 kg (169cm lang)

één maand geleden

Ik ben 21+4 weken en ben in de eerste 13 weken 10 kilo afgevallen. Daarvan zit er nu 1.5 kilo aan. Bij me eerste zoontje ben ik uiteindelijk in totaal 40 kilo aangekomen dus nog erg blij dat het nog niet zo snel gaat dit keer maar het verschilt echt per persoon en per zwangerschap

één maand geleden

bijna 5 kilo. ben nu 20+3. vorige zwangerschap zon 18 kilo aangekomen en veel vocht dus ben benieuwd!

één maand geleden

+7 kg met 22 weken. 😅

één maand geleden

Ik ben nu bijna 21 weekjes. Ben bijna 7 kilo aangekomen. Ik probeer op me eten te letten dat het niet zo veel wordt.

één maand geleden

Ik heb er bewust voor gekozen om mezelf niet te wegen tijdens mijn zwangerschap dus geen idee! Nu 18 weken zwanger, ik ben gezond en mijn bloeddruk + bloedsuiker zijn goed. Op de echo’s ziet alles er ook goed uit. Daarom maak ik me er niet zo druk om!

één maand geleden

23 weken en + 7 kilo

één maand geleden

21+4 en 4,7 kg aangekomen

één maand geleden

21+6 weken en -6kg

één maand geleden

23 weken en 4.7kilo ongeveer ik weet mn exacte start gewicht niet dus het is een schatting

één maand geleden

Vorige zwangerschap ben ik 23 kilo in totaal aangekomen. Begon wel vanaf een BMI van 21.5. Daarvan is 18 kilo er vanzelf zonder te sporten er afgegaan. Sinds ik opnieuw zwanger ben, 7 maanden na mijn vorige zwangerschap, ben ik in gewicht ongeveer gelijk gebleven. Zit nu in week 19. Dat komt ook qua toename weer redelijk overeen met de eerste keer. Ben benieuwd hoeveel ik deze keer ga aankomen. Maar ik hoop voor mijn enkels en gestel echt wel wat minder. Maar het is echt knap wat je lichaam allemaal kan ✨

één maand geleden

19+1 weken en 7 kg aangekomen 😅. Begon op 57 kg (1.63 cm)

één maand geleden

Gister met precies 20 weken, 1,7 kg. Wel met een wat hoger BMI.

één maand geleden

Als ik de berichtje hier onder lees schrikken ik er van hoe veel ik aangekomen ben 😅😅 ik ben 21+4 en ben al 17 kg aangekomen.

één maand geleden

Hier inmiddels 19 weken nu en 1,5 ten opzichte van mijn start gewicht 🩵🫶🏼

één maand geleden

1.67m. Startgewicht 61,5kg. Altijd veel gesport en nu dankzij allerlei klachten niet meer. Ben nu 23 weken en ongeveer 8kg zwaarder

één maand geleden

19 weken en 7 kg aangekomen. Hoop dat het niet nog verdubbeld 😅 maar goed, alles voor de kleine

één maand geleden

Ik heb altijd veel aan krachttraining gedaan, crossfit fitnes. Daardoor veel spiermassa opgebouwd. Door de zwangerschap, redelijk wat spiermassa verloren. Sport nog wel maar op een veel lager pitje. 21+5 wk - 3kg aangekomen

één maand geleden

Ik ben 19 weken en 3 dagen zwanger en totaal nu 2,5 kilo aangekomen in totaal, in het begin van de zwangerschap was ik er 2 kwijt geraakt dus ben nu pas een halve kilo over het startgewicht heen.

één maand geleden

Momenteel 21 + 4 en ik ben 2 kilo aangekomen. Eerste kindje