380 Reacties

2 maanden geleden

26 weken nu en 3kg afgevallen 😅

2 maanden geleden

24 weken en ongeveer 7 kg aangekomen. Vond dat eerst heel veel, maar zo te zien is het vrij gemiddeld ☺️

2 maanden geleden

28 weken 10 kilo aan gekomen

2 maanden geleden

26+5 weken 7kg aangekomen. 🫨

2 maanden geleden

Reactie op R.maris

Hou wel rekening dames de ene houd meer vocht vast dan de ander. Ik heb last van verstoppingen bijvoorbeeld. Dus het aankomen zegt niet veel.

2 maanden geleden

Vandaag 26 weken 9 kilo aangekomen😅

2 maanden geleden

25+3, 4,5 kg.

2 maanden geleden

27+3 8 kg aangekomen tot zover 😬

2 maanden geleden

24+5 en 7,5 kg aangekomen

2 maanden geleden

Reactie op R.maris

Ik precies hetzelfde op zelfde termijn

2 maanden geleden

27 weken en 4,9 kg aangekomen

2 maanden geleden

26 weken en 10,5 kg aangekomen. Ik zie het wel echt alleen in m’n buik, die groeit echt hard! Heb geen last van obstipatie of vocht vasthouden ofzo. Ik hoop dat het na de zwangerschap er ook zo weer af is 😅

2 maanden geleden

Zijn er meer mensen hier die eerste veel aankwamen, maar bij wie het daarna is gestopt? Ik ben in de eerste 16 weken 7 kilo aangekomen. Ik zit nu op 26 weken en ik heb er in de 10 voorgaande weken ongeveer 1 extra kilo bij gekregen 🤨 terwijl mijn buik wel ontzettend gegroeid is en ik naar mijn idee redelijk veel eet. Zeker niet minder dan in het eerste trimester!

2 maanden geleden

Reactie op Wire

Zijn er meer mensen hier die eerste veel aankwamen, maar bij wie het daarna ...
Yes me too!

2 maanden geleden

Reactie op Wire

Ja hier ook! Eerste 12 weken was er al 8 kilo bij. Nu 28 weken en in totaal 12 kilo dus gelukkig iets rustiger geworden 🫠

2 maanden geleden

Reactie op Wire

Ja hier ook! Tm 18 weken 5 kilo. En sindsdien (morgen 27w) slechts 2,5…. En ben wel erg gegroeid!

2 maanden geleden

Dank voor jullie reacties! Goed om te weten dat ik niet de enige ben 😊 maar snap toch niet hoe het kan!

2 maanden geleden

Reactie op Wire

Hier ook! Eerst ging het best snel, tot 23 weken al zo'n 8,5 kilo. Nu al bijna 3 weken amper iets erbij terwijl mn buik naar voren blijft komen🤭

2 maanden geleden

Ik ben nu 28+3 en ben in totaal 4 kilo aangekomen was bang dat het tijdens de vakantie ineens heel snel zou gaan maar zelfs dat viel nee

2 maanden geleden

26+1 6,2 kg aangekomen tot nu toe