107 Reacties

24 dagen geleden

Ik moet nog alles voorbereiden. Elke dag probeer ik om te starten maar lukt niet.🤭 Ik ga in de loop van deze week eerst en vooral mijn koffer al klaarzetten de rest volgt wel later 😁

24 dagen geleden

Laatste kleding wassen, Lakentjes strijken (ik strijk bijna nooit, maar gekreukt ziet het er niet mooi uit), Ledikant en wieg opmaken, Kamertje aan kant en decoratie ophangen, Kruiken scoren, Speentjes voor drinkfles kopen en spenen + flessen uitkoken, Vluchttas maken, Laatste check uitzetlijst, ook voor kraamzorg, Zorgen dat alle nummers in onze telefoons staan, Huis schoonmaken. Hier ook onze tweede, weer een jongen. Best relaxed deze ronde!

24 dagen geleden

Moet ook nog alles doen hebben net de kinderkamer klaar kwa schilderen nu nog alles opzetten en inrichten

24 dagen geleden

Reactie op HazalÖzge

Ik moet nog alles voorbereiden. Elke dag probeer ik om te starten maar lukt ...
Ooooh koffer moet ik ook nog ja!

24 dagen geleden

Wij moeten bijna alles nog doen.. de toekomstige baby kamer is nu nog een troep opslag hok 🫣 we hebben opzich alle basis dingen wel al in huis maar alles moet nog ingericht, gewassen, klaargezet worden, vluchtttas ingepakt en de laatste kleine dingen bij de drogist scoren. ik merk dat dit bij de tweede nu heel anders gaat dan bij de eerste haha. Zo weinig energie en tijd.. 🫠

24 dagen geleden

Reactie op escg

Laatste kleding wassen, Lakentjes strijken (ik strijk bijna nooit, maar gek ...
Aah lekker he! Voelt echt alsof ik alle tijd van de wereld heb. Kan er meer van genieten dan bij de eerste zwangerschap haha

24 dagen geleden

Reactie op Marnet2013

Moet ook nog alles doen hebben net de kinderkamer klaar kwa schilderen nu n ...
Vlichtkoffer heb ik al wel klaar.

24 dagen geleden

Ik heb alle benodigdige spullen wel in huis op wat enkele dingen na zoals een 2e kinderstoel en 2e babyfooncamera. Op de babykamer hebben we afgelopen weken behangen, moet nog worden geverfd en afgewerkt. Commode verven + kamer inrichten. Alle kleding/textiel wassen. Geboortekaartje en bevalplan maken.

24 dagen geleden

Reactie op Plofje98

Aah lekker he! Voelt echt alsof ik alle tijd van de wereld heb. Kan er meer ...
Heerlijk! En meer 'ach anders komt het ook wel goed', dan bij de eerste. We hadden wel een verbouwing nodig en helaas kwam alle kleding (alle, dus van iedereen in huis) onder het bouwstof. Inschattingsfoutje. Ik ben ZO blij wanneer alles weer aan kant is!

24 dagen geleden

He.. alles:) Hier ook nummer twee, dus gaat wat relaxter... Mijn man is wel hard bezig het kozijn van het babykamertje te schuren en verven. Kamertje is al voor 2/3 behangen met vliesbehang. De rest dus nog behangen en dan verven. Cosleeper van zolder. Vloerkleed en schommelstoel erin. Kleren enzo van de oudste verplaatsen van commode naar nieuwe kast. Dan kan de commode in de nieuwe babykamer. Daarna alles wassen en in de babykamer en eventueel extra dingen halen. De kinderwagenbak van zolder en poetsen. En een vluchtkoffer inderdaad, ook voor de peuter want die heeft meer spullen nodig voor een nachtje logeren dan ik..

24 dagen geleden

Alles wassen en in commode/kast leggen Kruiken controleren op lekken Box, wieg, etc van zolder halen en klaarzetten Enveloppen voor geboortekaartjes schrijven Vluchtkoffer inpakken Borstvoeding cursus doen Bevalplan Over 3 weken ben ik 37 weken, dan wil ik wel klaar zijn 🙃

24 dagen geleden

Nog wat spulletjes voor mezelf in de vluchtkoffer & de speneñ en flesjes uitkoken 🫣 de rest zo goed als af

24 dagen geleden

31.5 en moet nog alles doen. Ons huis is nog een bouwval en we wonen nu bij me vader. Ik heb allen babyspullen in dozen en dat maakt het ook lastig met wat ik nog moet hebben al heb ik alles genoteerd staan wat ik heb. Het kijk alleen niet makkelijk. 😂

24 dagen geleden

Ik ben nu 33+1, ik heb alles gewassen en gestreken wat ik tot nu toe heb, daar zullen na de babyshower nog wat dingetjes bij gaan komen gok ik. Kamertje is klaar, op een rolgordijn ophangen na. Verder to do: - flesjes en speentjes uitkoken - vluchttas inpakken

24 dagen geleden

Wij moeten nog: - spenen en flesjes uitkoken - kleding wassen - box in elkaar zetten En de vluchttas. Uitkoken doe ik over 3 weken in mn verlof, wassen zijn ze al mee begonnen. Box en vluchttas doen we volgende week (:

24 dagen geleden

Hier 31 weken en momenteel zie je hier de babykamer/uitzet in de woonkamer staan.. Wij zijn nog aan t verbouwen op de bovenverdieping, op de plinten na vanavond zo goed als klaar mits vriendlief redelijk optijd naar huis komt. Hopelijk kan vanavond dan haar kamertje omhoog en kan die opgebouwd worden wat betekent dat alle 'rommel' uit de woonkamer kan.. Dan kan ik alles uit de verpakking gaan halen en gaan wassen.. KAN NIET WACHTEN!! Maar het eind komt in zicht

24 dagen geleden

Ik ben nu 33+4 en vrijdag word de baby al gehaald met 34+1 dus mijn Vluchtkoffer staat al klaar maar dingen die ik nog wel moet doen zijn vooral -flesjes en Kolf spullen uitkoken -Babybedje opmaken (meer voor me eigen gedachte want hij heeft er nog niks aan) En zelf nog even uitgebreid douche me haren wassen enzo zo dat ik er fris in ga

24 dagen geleden

Reactie op Littlebutterfly

Ik ben nu 33+4 en vrijdag word de baby al gehaald met 34+1 dus mijn Vluchtk ...
Alvast veel geluk toegewenst 🍀❤️

24 dagen geleden

Reactie op Sandyvg

Alvast veel geluk toegewenst 🍀❤️
Dankjewel ❤️

24 dagen geleden

Reactie op Littlebutterfly

Ik ben nu 33+4 en vrijdag word de baby al gehaald met 34+1 dus mijn Vluchtk ...
Oh bah wat schrikken of niet dat de kleine dan al gehaald word? Heel veel geluk en sterkte.