107 Reacties
24 dagen geleden
Alleen nog de vluchtkoffer klaar zetten & de box neerzetten, dan zijn we klaar 😅
24 dagen geleden
Reactie op Marnet2013
Oh bah wat schrikken of niet dat de kleine dan al gehaald word? Heel veel g ...
Ja heel erg! We zijn wel al vanaf 28 weken bezig met gebroken vliezen regelmatig weeen en elke dag ziekenhuis in en uit dus het is al een heel traject en daarin ergens ook wel een opluchting maar dat hij zo klein gaat zijn en hoe het gaat lopen blijft wel heel spannend
24 dagen geleden
Reactie op Littlebutterfly
Ja heel erg! We zijn wel al vanaf 28 weken bezig met gebroken vliezen regel ...
Ja snap ik helemaal. Ik had bij de eerste met 32+4 gebroken vliezen en ze is uiteindelijk met 32+5 geboren maar gelijk een goeie start. Lag toen al wel vanaf 30+4 in het ziekenhuis met kans op vroeggeboorte. Dit is allemaal zo spannend leef met je mee.
24 dagen geleden
Reactie op Marnet2013
Ja snap ik helemaal. Ik had bij de eerste met 32+4 gebroken vliezen en ze i ...
Jaa het is echt een heftige rollercoaster waar je in leeft op zo'n moment! Ben al zo dankbaar dat hij in ieder geval gewoon bij me kan liggen op me borst na de bevalling. Hij moet nog wel naar de neonatologie maar in ieder geval niet meer naar de nicu als alles goed gaat. Heftig hoor! Hoe is het met jou kindje gegaan verder?
24 dagen geleden
Jaa het is echt een heftige rollercoaster waar je in leeft op zo'n moment! ...
Ja precies dat hoefte mijn dochtertje toen ook niet ze heeft ook geen beademing nodig gehad wel wat flow maar dat was heel weinig. Eigenlijk super goed we mochten met 4 weken al naar huis en ze doet het nu super goed ze is nu 1.5 maar tot op de dag van vandaag zegt iedereen om mij heen hebben ze geen fout gemaakt in de berekening bij jou want je ziet er niks van dat ze prematuur geboren is. Ze was bij de geboorte ook 2256 gram en 47 cm
24 dagen geleden
Jaa het is echt een heftige rollercoaster waar je in leeft op zo'n moment! ...
Mocht je ergens mee zitten mag je me altijd een berichtje sturen
24 dagen geleden
Moet eigenlijk alles nog klaarzetten. Alles uitzoeken en wassen. Schoonmaken... Eigenlijk moet alles nog 😅.
24 dagen geleden
Reactie op BlackFairy
Moet eigenlijk alles nog klaarzetten. Alles uitzoeken en wassen. Schoonma ...
Oh en dingen kopen natuurlijk want ik heb best veel nog niet 😅. Moet ook nog een kinderwagen × autostoeltje hebben 🥹
24 dagen geleden
Vluchttas
Thuisbevalling spullen
Voedingstafeltje in onze slaapkamer
Setje voor de eerste dag/nacht
Alle kruiken, spenen, deken, flessen, enz bij elkaar op het aanrecht zetten om zo te kunnen beginnen als hij er is
24 dagen geleden
Reactie op Marnet2013
Ja precies dat hoefte mijn dochtertje toen ook niet ze heeft ook geen beade ...
Oh dat is best een mooi gewicht! Is wel alleen maar fijn heeft ze toch iets meer kracht gehad!
24 dagen geleden
Reactie op nomiiiii
Met hoeveel weken koken jullie de spenen en flesjes uit ? Ik ben nu 32 weke ...
37 week of zo 😅🫠
24 dagen geleden
Wauw ben zo blij met het lezen van jullie reacties 😂. Hier ook de 2e en ik was een klein beetje aan het stressen. Met de eerste kun je alles heerlijk op je dooie gemakje doen en nu vergeet ik echt hoe snel de weken voorbij vliegen.
Hier nog het volgende:
- baby kleertjes wassen
- co sleper opmaken en in mijn kamer verhuizen
- commode helemaal inrichten
- vluchtkoffer inpakken
- laatste spulletjes kopen (extra kleding, kruiken zakken, voeding, ski pak, vitamines)
- deep clean in huis
24 dagen geleden
Oh dat is best een mooi gewicht! Is wel alleen maar fijn heeft ze toch iets ...
Ja klopt het is dat ze te vroeg geboren was anders had ze gelijk mee naar huis gemogen