107 Reacties
21 dagen geleden
Reactie op nomiiiii
Met hoeveel weken pakken jullie de vlucht koffer in?
Hier ook 2 keer eerder bevallen waarvan 1 wel thuis maar beide keren geen vluchtkoffer klaar!
Laten we zeggen een ezel stoot zich geen.... dus nu met 31 weken de vluchttas toch maar klaar gezet!🤪
21 dagen geleden
Reactie op nomiiiii
Mijn zwangerschap is vrij dramatisch verlopen, dus ik heb al sinds iets van 26 weken een soort basis-vluchttas in de auto liggen elke keer we naar het ziekenhuis gingen 🙈 Ik ben nu met 31 bezig de koffer compleet te maken met kleertjes etc.
21 dagen geleden
Reactie op nomiiiii
Hier nu 33 weken en zo goed als ingepakt, enkel nog wat verzorgings producten voor mezelf
20 dagen geleden
Wat hebben jullie voor in de reiswieg, een voetenzak die er in kan, berenpakjes of alleen dekentjes? Of een combi?
20 dagen geleden
Reactie op BlackFairy
Wat hebben jullie voor in de reiswieg, een voetenzak die er in kan, berenpa ...
Ik heb van Puckababy de GoGo gekocht, die kan ook in het autostoeltje maar ook prima in de reiswieg van de kinderwagen. Maar denk dat een berenpakje (wil ik ook nog kopen) en eventueel een dekentje ook helemaal prima zijn!
20 dagen geleden
Wij moeten nog vrijveel doen. Zijn pas net begonnen aan het kamertje omdat we nog de zolder aan het verbouwen waren. Dus kamertje schilderen, lamp en gordijn ophangen, alles schoonmaken en de meubels erin en dan alles wassen en de kasten indelen. Vluchtkoffer inpakken en beetje tegen het einde de flesjes etc uitkoken. We hebben wel vrijwel alles in huis, moeten alleen nog kijken voor een 2e hands box en wat klein spul.
20 dagen geleden
Reactie op nomiiiii
Ik ben net begonnen (34 weken zwanger nu). Ben bij de eerste met 36 weken bevallen, op de dag dat ik die vluchttas dus wilde gaan klaarmaken. Had ik dus niks, of snel bij elkaar geraspte spullen. Kwam ook goed overigens.
Maar ik heb geen zin in herhaling haha
19 dagen geleden
Reactie op BlackFairy
Wat hebben jullie voor in de reiswieg, een voetenzak die er in kan, berenpa ...
Een voetenzak en ik heb zowel jasje als een ski pak. Even kijken tegen die tijd hoe ze haar temperatuur houdt of ze dan een jas aan krijgt of de ski pak. Geen dekentjes verder😊
19 dagen geleden
Nog best veel 🙈.
-De kledingkast moet nog in elkaar
-De box moet nog van zolder
- Kleertjes uitwassen
-Badje opzetten
-Hoezen van de kinderwagen en maxi cosi uitwassen
-autostoel moet nog in de auto
-Tokke stoel moet nog in elkaar
-Co-sleeper moet nog in elkaar
-Accessoires in de babykamer moeten ook nog
-flessen en spenen uitkoken.
-vluchtkoffer inpakken
Alles wat niet te zwaar wordt met tillen ga ik in mijn verlof aan beginnen.
19 dagen geleden
35 weken hier. Ga zsm vluchtkoffer klaarzetten en babywasjes incl hoezen etc zijn bijna klaar, denk nog 1 wasje. Nog wat aan de muur hangen in babykamer. Stokke stoel in elkaar schroeven wil m'n man nog doen.
Maar ik haal het badje en kinderwagen pas weer van de vliering als de baby er is hoor haha (nou mn man dan) waarom zou ik dat nu al neerzetten. Neemt alleen maar plek in en heb je toch pas paar dagen na de geboorte nodig.
19 dagen geleden
Ik begin 4 december 1ste dag van verlof, moet zwz nog rompers kopen, haar setje nagelschaartjes.. grote dingen hebben we al in huis maar wordt denk pas 2 weken of week van te voren klaar gezet.. nu bijna 31 weken zwanger
19 dagen geleden
-Vluchtkoffer bijna klaar
-babykamer klaar,enkel nog poetsen met de stoomreiniger
-box staat beneden klaar
-kinderwagen staat klaar
-Kleertjes ,dekens en beddengoed gewassen,enkel nog strijken
We wachten nog op de cosleeper, flesjes,spenen en de luchtbevochtiger die geleverd moeten worden. En we moeten de isofix nog in de auto plaatsen
19 dagen geleden
Vandaag een kraamkado-lijstje aan gemaakt, alles gewassen, en een matras van zolder getrokken en deken/kussen klaargezet voor mijn schoonmoeder. Dat matras gaat mijn bed op als ophoging voor kraamhulp.
Moeten nog een geboortebord, vluchttas voor mij+partner maar ook voor ons zoontje inpakken, eten voorbereiden. Volgens mij hebben we dan alles wel geregeld.