Hallo allen,
Ik maak me een beetje zorgen. Het zit namelijk zo. Bij mijn eerste zoontje heb ik bij de bevalling van nature geen weeën gevoeld tot aan de persweeën. Vraag me niet hoe. 1 op de 1000 vrouwen hebben dat blijkbaar. Opeens moest ik na mijn controle bij de gynaecoloog opgenomen worden omdat ik al op 4cm stond met weeën volgens de monitor, maar voelde ik dus niet.
Dit is mijn tweede zwangerschap en momenteel ben ik 27w. Gister een klein ongelukje gehad dus zijn we naar het ziekenhuis geweest en gelukkig niets ernstigs maar ze zeiden wel dat het hoofdje al beneden was. Ik voel ook al enkele weken druk op mn schaamlippen als ik loop of als ik draai in bed en ben nu van mening dat dat dus het hoofdje is dat drukt. Ze zagen verder geen ontsluiting of iets dergelijks alleen ben ik zo bang voor een vroege bevalling. Ook omdat ik het dus bij de eerste niet voelde tot aan de persweeën. Is het te vroeg voor het hoofdje om beneden te zijn? Hebben meerdere moeders al dat het hoofdje beneden is? Meerdere moeders een drukkend gevoel? Let me know