15 Reacties
4 dagen geleden
Zeker in de droger, tenzij het een rekbare is, dan zou ik het weer niet doen. Maar de meeste zijn dat niet en kunnen zeker in de droger
4 dagen geleden
Als ze in de droger zijn geweest, voelen ze een stuk zachter aan dan als je ze aan de lucht laat drogen. Dat is voor mij de reden dat ik ze voor de baby in de droger doe. Als ze straks groter is, gaan ze weer aan het droogrek. Maar als ze zo ieniemienie is, wil ik het zo zacht mogelijk.
4 dagen geleden
Reactie op Pietjejan
Maar, op alle labels staat dat ze niet in de droger kunnen? Ik heb ze daaro ...
Ik heb nog nooit op labels gekeken 🙈😅
Alles gaat hier in de droger.
Net even een paar bekeken.
Er staat op die van de Action: drogen op lage temperaturen
En van de Hemadroogvoorschriften: geschikt voor drogen op een hoge temperatuur
4 dagen geleden
Reactie op Pietjejan
Maar, op alle labels staat dat ze niet in de droger kunnen? Ik heb ze daaro ...
Hydrofiel werden vroeger als luier gebruikt. Ze gingen dan in de kookwas. Als er een stof is die daar tegen kan dan is het mousseline. Tenzij je iets heel bijzonders hebt dat van een andere stof gemaakt is?
4 dagen geleden
Ik heb speciaal een droger gekocht nu ik een baby krijg. Echt geen zin om telkens al het spul op te hangen 😂
Alle hydrofielen heb ik gewoon in de droger gegooid, de meeste babykleertjes ook maar dan gedroogd op een lage stand.
Echt 'speciale' of 'dure' kleertjes of stofjes die niet in de droger mogen heb ik wel opgehangen 🤗
3 dagen geleden
Ik heb alles in de droger gedaan, doe ik ook met onze eigen kleding. Behalve de wollen stoffen natuurlijk
3 dagen geleden
Ik had ooit hydrofiele washandjes van Wibra en die zijn gekrompen op 60 graden/droger. Doodnormale stof! Had ik van die miniwashandjes haha
Daarna werd ik voorzichtig en nu denk ik weer: geen tijd voor hoor. Dan maar pech.
Behalve bij duurdere items of van speciale stof, natuurlijk.