14 Reacties
11 maanden geleden
Ik heb de Evite Slim sinds een aantal weken in gebruik (had hiervoor ook de Medela Symphony) en hij bevalt tot nu toe erg goed! Wel even een gedoe met alle onderdelen schoonmaken, maar daar heb ik nu een sterilisator voor gekocht. Ik vind de Slim zijn geld tot nu toe helemaal waard!
11 maanden geleden
Ik heb de maxi! Ben er tevreden mee, het enige wat ik lastig vind is dat het tijdens het kolven zelf vrijwel onmogelijk is om te zien of er daadwerkelijk melk in stroomt en bij mij komt de plaatsing vrij nauw. Maar als ie eenmaal goed zit werkt hij prima, vooral voor dat geld!
11 maanden geleden
Ik heb de roze(slim) en bevalt goed!
Het verschil tussen de witte en roze staat bij hun veelgestelde vragen uitgelegd:
Wat is het verschil tussen de witte en roze borstkolf?
Onze borstkolven bieden dezelfde uitstekende prestaties en batterijcapaciteit, maar er zijn enkele verschillen in ontwerp en functies. Hier is een overzicht van de verschillen per model:
Witte maxi Borstkolf
Design: De witte borstkolf heeft een vernieuwd ontwerp met een iets groter display.
Functies: De witte borstkolf biedt 4 modi, inclusief de extra stimulatiemodus, die helpt om de melkproductie te stimuleren. Beide kolven hebben 12 standen voor een optimale afstemming op jouw behoeften.
Beoordelingen: De witte borstkolf wordt, net als de roze kolf, zeer goed beoordeeld door klanten.
Accessoires: De witte borstkolf wordt geleverd met dezelfde accessoires en extra鈥檚 die in de doos zitten als de roze borstkolf.
Roze Borstkolf
Design: De roze borstkolf heeft een iets compacter ontwerp, met een kleinere display.
Functies: De roze borstkolf biedt 3 modi en mist de stimulatiemodus die bij de witte borstkolf aanwezig is. Beide borstkolven hebben 12 standen, waardoor je altijd de juiste instelling kunt kiezen. De roze borstkolf is iets stiller in gebruik, hoewel het verschil minimaal is.
Beoordelingen: De roze borstkolf wordt ook zeer goed beoordeeld door klanten.
Accessoires: De roze borstkolf bevat dezelfde accessoires en extra鈥檚 die in de doos zitten als de witte borstkolf.
Conclusie:
Beide borstkolven bieden dezelfde prestaties, batterijduur en accessoires. Het grootste verschil zit in het ontwerp, de extra stimulatiemodus van de witte borstkolf en de kleinere, stillere uitvoering van de roze borstkolf.
11 maanden geleden
Hier de evite kolf, dubbel, roze,, erg tevreden mee, makkelijk in gebuik, makkelijk schoon te maken en uit te koken. Ideaal handsfree. Alleen heb hem nog niet zo heel vaak gebruikt want helaas met borstvoeding gestopt nu dus eigenlijk alleen daarvoor heb ik hem een enkele keer gebruikt om m'n volle borsten te legen. Je mag hem wel overkopen.
11 maanden geleden
Ik heb de witte en ik vind hem echt superkut :') pijnlijk en er komt niet veel uit.
Ik gebruik nu alsnog gewoon altijd de gehuurde medela, heb een speciale bh gekocht om die toch handsfree te kunnen gebruiken.
Maar als ik hier de positieve dingen lees denk ik: misschien ligt het toch aan mij en moet ik het nog een kans geven...
10 maanden geleden
Reactie op Wire
Ik heb de witte en ik vind hem echt superkut :') pijnlijk en er komt niet v ...
Heb je wel de juiste schild erop gezet? Ik heb m namelijk ook en nadat ik het schildje had aangepast kreeg ik er veel meer uit
10 maanden geleden
Bedankt voor alle reacties! Ik heb de roze dubbele kolf van evite gekocht en ben erg enthousiast. Ik ben nu overdag (vooral in het weekend als mijn man vrij is) veel vaker ah kolven terwijl mijn man een flesje gekolfde melk geeft. We zijn nu een stuk sneller klaar dan als ik borstvoeding geef. (20 min versus 1 uur)
10 maanden geleden
Reactie op Wire
Mag ik vragen welke standen/modussen jullie gebruiken? Gebruiken jullie bvb ...
Ik gebruik 2 minuten de massage stand op 5 en daarna de kolfstand op 6. Ik heb hier goede opbrengst mee dus ik heb daarna niets anders meer geprobeerd :-)