12 Reacties
één maand geleden
Wij hebben dit bed ook en de klossen passen inderdaad niet. Wij hebben lege kratten bij de supermarkt gehaald en die eronder geplaatst.
één maand geleden
Geen tips.. wij hebben dit bed ook en ons bed is qua hoogte 20cm te laag. Hier hoeft het in overleg niet omhoog en worden de controles wel gewoon gedaan en meegekeken met borstvoeding. Enigste wat ze dan niet doen is het bed verschonen maar dit zou toch al door m'n man of moeder worden gedaan.
één maand geleden
Ooow wij gaan dit bed bestellen voor in het nieuwe huis over paar weken 😂 ik zat te denken aan bierkratjes maar ik weet niet of dat mogelijk is met die lades ? Anders indd tijdelijk matras erop denk ofzo
Hoeveel cm is jullie matras ? Want wij willen denk een matras van 30 erop doen en dan red je het volgens mij net wel
één maand geleden
Reactie op Sharon99
Ben je verplicht om je bed op klossen te plaatsen? Ik heb dit eigenlijk nie ...
In principe wel, ook voor de kraamzorg.
Ik ben zelf best wel klein en voor mij was het de vorige keer echt niet veilig. Moest met een trapje in en uit bed.
Nu met de kraamzorg afgesproken dat we ze wel in huis halen maar er niet onder doen. Is ook in 5 min gedaan als het wel moet.
Wij hebben ook een 1 persoons matras die we op bed kunnen leggen voor controles.
En het kan zijn dat ze het bed niet verschonen maar dat doet mijn partner dan.
@ts heb je geen 1 persoons matras over?
één maand geleden
Reactie op Sharon99
Ben je verplicht om je bed op klossen te plaatsen? Ik heb dit eigenlijk nie ...
Bij ons doet de kraamzorg daar totaal niet moeilijk over. Ons bed kan niet op klossen, maar dat is geen probleem. De enige consequentie waarover we afspraken hebben gemaakt, is dat de kraamzorg het recht heeft om te weigeren ons bed op te maken/verschonen. Zodat het werk voor hen fysiek haalbaar blijft.
één maand geleden
Hoi, ik had vorige week de kraamintake bij mij thuis. Ik heb ook precies dit bed. Ze zei dat het niet gaat onder dit bed en het niet anders is. Ik kon eventueel een extra matras of luchtbed neerleggen als ze mij gaan verzorgen vertelde ze. Maar ze zei ik vind je bed niet extreem laag ofzo dus ze maakte er geen punt van als ik niks extra's zou regelen. Dus ik laat het lekker zo.