12 Reacties
één maand geleden
Toevallig had ik dinsdag indalingsweeën (bij mijn eerste niet gehad). En vrijdag had ik een afspraak bij de verloskundige en toen voelde ze inderdaad dat ze was ingedaald, ze liet het mij ook voelen.
één maand geleden
Reactie op Cocoklink
Nou, alles wat je omschrijft voelt ik ook!!! Bizar.. en dat nu al!? 1,5 we ...
Hahaaha ja het kan vanaf 30 weken al en soms zelfs wat eerder. Maar dat zegt alleen niks over hoe snel je baby gaat komen. Een baby die ingedaald is met 30 weken kan nog rustig tot 42 weken blijven zitten 🤣🤣
één maand geleden
Hey! Ik loop sinds gisteren met hetzelfde. Herken dit niet vanuit mijn vorige zwangerschap. Toen “gleed” de baby zo naar beneden en dat voelde ik. Nu heb ik vannacht veel harde buiken gehad en hetzelfde wat jij beschrijft. Toch de vk maar even een mailtje gestuurd maar denk na lezen op het internet dat het inderdaad indalen is!
één maand geleden
Bij mij is gister tijdens de controle bij de verloskundige ook vast gesteld dat ze al is ingedaald (vandaag 32w). Ze kan er maar vast goed voor liggen ;-)
Ik heb wel in de afgelopen anderhalve week gemerkt dat ik af en toe kramp had (echt maar heel af en toe, 1x per dag ofzo), waarschijnlijk dus het indalen?
23 dagen geleden
Hier is 💙 ook al gezakt vorige week controle gehad en toen zeiden ze dat hij er al klaar voor lag was toen 29+1
20 dagen geleden
Zeker! Ik heb sneller van mn bekken als ik iets te veel doe (vooral mn stuitje), en mag weer de hele dag op en neer naar de wc voor mini-plasjes 🙈 Bij een extra controle in het ziekenhuis bevestigde de gyn dat hij inderdaad al wat is ingedaald. Begon bij mij vlak na de 30 weken.