28 Reacties

één maand geleden

Bij mij ligt hij ook sinds 31 weken ingedaald maar dat hoeft geen teken te zijn voor vroeggeboorte!

één maand geleden

Ik heb daar nu ook behoorlijk last van. Ben morgen 33 weken en heb dinsdag weer controle..ben benieuwd! Bij mijn 1ste 2 zwangerschappen heb ik dit niet gevoeld en ben toen bevallen met precies 40 weken en 37+5..

één maand geleden

Bij mijn eerdere twee zwangerschappen lagen de baby’s ook echt al vroeg super laag. Maar ik ben gewoon rond de uitgerekende datum bevallen. Dat drukkende gevoel is vervelend maar niet gevaarlijk ☺️

één maand geleden

Mijne is ook volledig ingedaald bij 30 weken en vorige zwangerschap hetzelfde. Zegt niets over of je eerder gaat bevallen of niet, helaas gewoon wat eerder waggelend lopen 😂

één maand geleden

Bij de 31w controle ook gehoord dat de baby aan het indalen is had wel al wat stekende pijn gehad maar niet verwacht dat de indeling al ingezet zou zijn

één maand geleden

zegt helaas niets.. de eerste lag ook al weken van te voren gereed, maar toch pas met 41+3 bevallen. Hij ligt nu ook al ingedaald en diep in de bekken maar nog niet helemaal vast, nog iets beweeglijk.

één maand geleden

Nee hoor, hier 31 weken en ook al ingedaald. Dochter was ook met geloof ik ergens 33 weken al ingedaald en pas geboren met 40+2

één maand geleden

Hier ook met 30 weken ingedaald. Inmiddels 33 weken

één maand geleden

Sinds 31 weken is ze bij mij ook ingedaald en nu bijna 35 weken zwanger alweer

één maand geleden

Hier ook ingedaald met 28 weken al. Zegt alleen niks over hoe snel je bevalling gaat starten.

één maand geleden

Ik ben op dit moment 32 weken zwanger en sinds gisteren bruine afscheiding. Ook wat steken in mijn liezen en sinds vanmorgen steken/drukkend gevoel aan de onderkant en afscheiding blijft hetzelfde. Is dit voor jullie ook herkenbaar?

één maand geleden

Mijne was al ingedaald met 28 weken, dit werd tijdens de groeiecho geconstateerd. Ben inmiddels 34 weken zwanger. Blijkbaar is het helemaal normaal

één maand geleden

Reactie op SB1805

Ik ben op dit moment 32 weken zwanger en sinds gisteren bruine afscheiding. ...
dat drukkend gevoel wel, maar geen bruine afscheiding. In mijn vorige zwangerschap ook niet gehad.. is het inmiddels gestopt?

één maand geleden

Reactie op SB1805

Ik ben op dit moment 32 weken zwanger en sinds gisteren bruine afscheiding. ...
Ik zou wel even contact opnemen met de verloskundige vanwege die bruine afscheiding. Dat hoort niet bij indalen

één maand geleden

Bij mij vanaf 26 weken al ingedaald.. blijkbaar zegt dit absoluut niks over het moment van bevallen

één maand geleden

Ik had deze week ook een afspraak met 33+2 weken. Nog niet volledig ingedaald maar al wel iets. Mijn verloskundige zei idd ook dat dat niks zegt over wanneer je gaat bevallen.

20 dagen geleden

Voelen jullie de baby ook echt lager zitten na het indalen? Ik lijk haar sinds het weekend een stuk lager te voelen

19 dagen geleden

Reactie op Sunny1104

Voelen jullie de baby ook echt lager zitten na het indalen? Ik lijk haar si ...
Ik voel echt duidelijk bovenin mijn buik dat het nu ‘leeg’ is. En als ik daar duw richting de kleine voel ik onderin enorme druk. De verloskundige heeft ook wel afgelopen week via een echo bevestigd dat ze volledig ingedaald ligt

19 dagen geleden

Onze meid ligt al vrij lang ingedaald.. het wilt niks zeggen dat de bevalling eerder begint.. (helaas) Want het drukt enorm op mijn blaas waardoor ik dagelijks veel pijnscheuten krijg..

19 dagen geleden

Hier is ze ook al ingedaald. Niks van gemerkt, geen extra klachten en m’n maagzuur is er ook niet minder op geworden helaas 😂