28 Reacties

19 dagen geleden

Hoi meiden, ik ben nu 33 weken zwanger en de baby was vorige week dinsdag nog niet ingedaald. Nu heb ik sinds een paar dagen last van soort menstruatie-achtige buikpijn en (ja sorry klinkt beetje gek) een haal drukkend gevoel daar beneden. Zijn dat symptomen van indalen? Had tot een paar dagen helemaal nooit last van zo’n drukkend gevoel, maar nu dus wel. Liefs

18 dagen geleden

Reactie op Kinderwens1234!

Hoi meiden, ik ben nu 33 weken zwanger en de baby was vorige week dinsdag n ...
Heey, Yes dat zo’n pijn had ik ook gehad. Mijn baby is al sinds week 30 al in aan t dalen. Hij is nu helemaal ingedaald. Sommige zeggen als een soort bal gevoel tussen de benen. Ik zelf heb dat gevoel niet. Maar de verloskundige zei dat die helemaal ingedaald was. Maar betekend niet dat hij eerder komt. Ik mag nog 3,5 week wachten tot inleiding en dan is hij er al. Ben nu 34+5

17 dagen geleden

Reactie op mamavanr33

dat drukkend gevoel wel, maar geen bruine afscheiding. In mijn vorige zwang ...
2 dagen later is het gelukkig gestopt. Nog steeds geen verklaring waar het vandaan kwam helaas.

17 dagen geleden

Bijna 34 weken, nog niet ingedaald en nog steeds stuit/dwarsligging 🙃

17 dagen geleden

Reactie op SB1805

2 dagen later is het gelukkig gestopt. Nog steeds geen verklaring waar het ...
Ik heb hetzelfde gehad. Afgelopen maandag CTG gehad, maar niks geks aan de hand. Mijn baby is ook nog niet ingedaald. Ben nu 34+4. Verloskundige zei dat de gekleurde afscheiding van een gesprongen bloedvat kan zijn omdat je baarmoeder nu heel erg doorbloed is. Kan al bij het poepen gebeuren of bijvoorbeeld geslachtsgemeenschap. Geen zorgen dus, maar mij lucht het op om toch altijd maar even te bellen! ☺️

16 dagen geleden

Reactie op Fennaaar

Onze meid ligt al vrij lang ingedaald.. het wilt niks zeggen dat de bevalli ...
Same

15 dagen geleden

Hoihoi, Bij de laatste controle was de baby nog niet helemaal ingedaald. Nu voel ik echt een drukkend gevoel op me blaas alsof ik telkens moet plassen. Ook is de baby best druk aan het doen. Is dit een teken van indalen? 😃 Bij mijn eerste heb ik dit allemaal niet ervaren

14 dagen geleden

Reactie op B-B27

Hoihoi, Bij de laatste controle was de baby nog niet helemaal ingedaald. N ...
Heey. Yes dat is een teken van indalen. Heb ik ook gehad. Mijn baby begon met week 30 al met indalen. Ligt nu nog altijd volledig ingedaald. Volgens de verloskundige etc.. is het vrij normaal dat je blaas druk krijgt. Mijn baby beweegt nog altijd even actief als voor het indalen.