16 Reacties

gisteren

Het zijn allemaal fases. Hier ook al een fase droge cracotte gehad De kinderarts gaf aan, ze lijken wel te groeien op lucht. Dwingen kun je ze niet, komt vanzelf wel weer 😅
Hier ook helaas. Ik ben ook benieuwd!
Hier geven we ook regelmatig banaan of pompoen pannekoekjes, denk dat je nog wel veel meer kan varieren qua groente of fruit, spinaziepannekoekjes gingen er ook goed in bijvoorbeeld. Het is even wat werk maar ik bak dan een flinke voorraad en stop dat in de vriezer. Wie weet lust hij dat wel!

gisteren

Ik geef dan eigenlijk geen alternatief. Schijnt ook normaal te zijn dat ze fases veel minder honger hebben. Als ze honger heeft eet ze wel. Soms geeft ze dan nu rond 14.00 aan honger te hebben en dan eet ze wel brood.

gisteren

Ik wissel af met cracotte en rijstwafels en gewoon yoghurt met pap meel erdoor en fruit.

gisteren

Reactie op OndernemendeEik915066

Hier geven we ook regelmatig banaan of pompoen pannekoekjes, denk dat je no ...
Super tip! Hij eet graag fruit en groente, dat wel. En kip🤣 Dus meneer heeft elke ochtend,middag en avond een diner tegenwoordig 🤣

gisteren

Reactie op xmisuzu

Ik wissel af met cracotte en rijstwafels en gewoon yoghurt met pap meel erd ...
Ja ik ga joghurt maken! Welke gebruik je voor je kindje?

gisteren

Reactie op Bloempotje

Ik geef dan eigenlijk geen alternatief. Schijnt ook normaal te zijn dat ze ...
Ja ik blijf het aanbieden maar hij weigert echt nu. Het is geen "volle" baby en wil eigenlijk niet dat honger "lijdt" . 😅 dit klinkt inderdaad erg overbezorgd en naïef 😅 ik hoor het zelf ook🤣

gisteren

Reactie op Shiloh

Ja ik blijf het aanbieden maar hij weigert echt nu. Het is geen "volle" bab ...
Haha ik snap je hoor! Maar baby’s geven het echt wel goed aan als ze honger hebben! Dus als hij niks eet en je hoort hem daarna niet dan zal hij geen honger hebben. Misschien fijn om te weten!

20 uur geleden

Reactie op Shiloh

Ja ik ga joghurt maken! Welke gebruik je voor je kindje?
Ik gebruik Griekse yoghurt omdat ze die al vanaf 6 maanden mogen en die vind ze heel lekker dus die krijgt ze al een hele tijd

19 uur geleden

Reactie op xmisuzu

Ik gebruik Griekse yoghurt omdat ze die al vanaf 6 maanden mogen en die vin ...
Wij geven ook Griekse yoghurt. Maar ook advies van Griekse yoghurt is vanaf 8 maanden. Althans hier

5 uur geleden

Reactie op M_1986

Wij geven ook Griekse yoghurt. Maar ook advies van Griekse yoghurt is vanaf ...
Ik twijfelde of het 6 of 8 was indd 😝 maar de meeste kindjes zijn hier al 11 maanden dus dacht ze zitten sws erboven 👀

4 uur geleden

Hoeveel % vet Griekse yoghurt pakken jullie? 2 of 10%? Ik geef wel eens halfvolle yoghurt sinds een paar weken. Dat mag ook

4 uur geleden

Reactie op Bloempotje

Hoeveel % vet Griekse yoghurt pakken jullie? 2 of 10%? Ik geef wel eens hal ...
Ik geef gewoon 10% eigenlijk

1 uur geleden

Reactie op Bloempotje

Hoeveel % vet Griekse yoghurt pakken jullie? 2 of 10%? Ik geef wel eens hal ...
10%

1 minuut geleden

Ooh ik dacht dat die niet ‘mocht’ omdat hij niet in de schijf van vijf staat. Ik heb altijd begrepen dat je de schijf van vijf het beste aan kan houden. Maar kwam er dan met Griekse yoghurt niet uit